Opactwo - Kod Da Vinci

lubiegrac poradniki Kod Da Vinci Opactwo - Kod Da Vinci



autor:agusia16

Opactwo

 

Uciekniecie i dostaniecie się do Opactwa.Pojawi się nowy cel, znalezienie grobowca Newtona. Podejdź do mapy i sprawdź rozmieszczenie grobowców. Znajdź na mapie grobowiec Newtona. Przejdź do przodu i zbadaj grobowiec Chaucera. Na razie nic tu nie rób. Skieruj się w prawo, do posągu Szekspira i zbadaj go. Dowiesz się, że jego posąg został przeniesiony do pomieszczenia renowacyjnego.

Przejdź za tablicę i podejdź do szafy. Weź z niej szczoteczkę do czyszczenia. Wróć do tablicy informacyjnej i przejdź obok niej z lewej strony, do przodu. Wróć do tyłu i wejdź do wejścia na prawo. Na wprost znajduje się grobowiec Newtona. Zobaczysz strażnika. Podejdź do żółtej lampy i przewróć ją na niego. Poczekaj aż strażnik podejdzie do kałuży wody. Wróć do grobowca Newtona i przyjrzyj się mu. Baczną uwagę zwróć na figurki z planetami. Przyjrzyj się otworowi, blisko słońca. Użyj na nim pierścienia z ekwipunku. Znajdziesz Kulę Słońca oraz kartę z wierszami zagadkami. Zgodnie z pierwsza zagadką poszukaj teraz Kuli słońca. Pojawi się nowy cel. Przejdź do przodu. Na pomniku zauważysz znak, zbadaj go. Z lewej strony dostrzeżesz Kulę Słońca, zabierz ją. Wróć do grobowca Chaucera. Poszukaj teraz rozwiązanie zagadki z pierwszego wierszyka. Zjedź na dół i spójrz na tarczę. Spoglądaj na nią trzy razy, do momentu, gdy usłyszysz, że Kula Słońca pomoże rozwiązać zagadkę. Teraz włóż w tarcze kulę słońca. Spowoduje to, że będziesz mógł przesuwać płytki z literami. Z liter na tabliczkach musi powstać słowo „ Pardoner”. Płytki przesuwaj zgodnie z ruchem wskazówek zegara, czyli:

 

D - na środek;

R - na dół;

P - na lewo;

A – na lewo;

R - do góry;

D - na prawo

 

Płytka się wysunie, ukazując pierścień, zabierz go. To rozwiązanie do drugiego wiersza. Pojawi się nowy cel i punkt kontrolny. Zapisz grę. Jako, że pierścień nie może należeć do żadnego człowieka, domyślicie się, że pewnie pasuje na rękę posągu i z pewnością jest to znany pisarz i poeta. Jest nim Szekspir. wróć do szafy i przejrzyj szuflady. w drugiej znajdziesz bandaż, zabierz go. Wejdź na krużganek i przejdź prosto do lampy. Gdy najemnik podejdzie wciśnij klawisz ”E”, zrób to kilka razy. Teraz przejdź na druga stronę do drugiego strażnika. pokonaj go i wróć do korytarza z lampą i przejdź do pomieszczenia renowacyjnego.

Zlikwiduj najemników. Przejdź prosto i skręć w prawo, do drzwi. Na dywanach znajdziesz bandaż. Za drzwiami znajdziesz skrzynkę bezpiecznikową, która dostarcza światło do pomieszczeń renowacyjnych. Użyj skrzyni, a włączysz światło , zobaczysz najemnika, którego musisz pokonać. Wejdź do pomieszczenia z prawej strony. Za drzwiami znajdziesz paletę, zbadaj ją. Znajdziesz tam nożyce do metalu. Wejdź głębiej do pomieszczenia. Na lewej ścianie znajdziesz posąg Szekspira. Przyjrzyj się zwojowi, który Szekspir trzyma w ręce. Jest tak brudny, ze nie potrafisz go odczytać. trzeba go będzie jakoś oczyścić. Wyjdź na krużganek i przejdź do drugiego korytarza. Podejdź do zamkniętych na kłódkę drzwi. Przetnij kłódkę naciskając klawisz E, a po pojawieniu się klawisza „D” przesuń równocześnie z nim mysz w prawo. Otworzysz drzwi . Trafisz do pomieszczenia z różnymi środkami czyszczącymi. Podejdź do palety przy drzwiach i przesuń pudła z farbą, po czym włącz światło. Teraz podejdź do półek. Na dole z lewej, znajdziesz pudło , a w nim preparat do czyszczenia marmuru. Zabierz go.Wróć do pomieszczenia renowacyjnego i do pokoju z posągiem Szekspira. Tu zauważysz najemnika, pozbądź się go. Podejdź do drabiny z prawej strony drzwi. Na niebieskim płótnie znajdziesz Kodeks Arundel Leonarda Da Vinci.Teraz połącz środek czyszczący do marmuru ze szczotką. Wyczyść zwój i przeczytaj tekst. Dowiesz się, że to fragment „ Burzy”. Spójrz teraz na palec Szekspira. Zobaczysz czyste miejsce. Sprawdź palec kilkakrotnie, aż usłyszysz, ze na palec należy włożyć pierścień. Włóż go więc. wysunie się szuflada ukazując korbę, zabierz ją. Czeka was teraz rozwiązanie trzeciej zagadki i znalezienie grobu pierwszego króla Anglii. Pojawi się punkt kontrolny. zapisz grę. Pojawi się też nowy cel. Wyjdź na krużganek i wróć do nawy głównej. Przejdź w kierunku tablicy informacyjnej i skręć w prawo. Spójrz na rusztowanie i odblokuj prawe i lewe koło. Podejdź do grobowca Henryka III i spójrz na otwór na środku. Włóż do niego korbę. Pamiętasz co pokazywał palec Szekspira, było to słowo Temples. Takie właśnie słowo musisz ustawić na grobowcu. Najedź kursorem na dany kwadracik z literą , a korbą przesuwaj literki. Ustaw słowo Temples. Ze skrytki wyciągnij dziwny sworzeń. Sworzeń to kolejna układanka w piątej już zgadywance. Pojawi się kolejny cel, a po nim strażnik, pokonaj go. Wyjdź do nawy głównej i wróć do grobowca Newtona. tu pokonaj kolejnego najemnika, po czym podejdź do grobowca Newtona. w ekwipunku połącz dziwny sworzeń z Kula Słońca. Spójrz na grobowiec i umieść sworzeń z Kulą Słońca w otworze po Kuli Słońca. Otworzy się skrytka, z której wydobędziesz płytki, kawałek pisma i puste miejsce.W to puste miejsce włóż kawałek pisma, który masz w ekwipunku( fragment zwoju). Po złożeniu tego pisma, czeka cie kolejna zagadka. Tym razem aby się dowiedzieć czego masz szukać pod obrazem, musisz ułożyć puzzle. W otworach ma się pojawić słowo „Payens”. To słowo to ostatni klucz do kryp-tekstu. Po chwili pojawi się twój wróg.Przyjaciel Roberta okazuje się wrogiem. Pojawia się punkt kontrolny. Zapisz grę. Aby dać chwile Robertowi , w której to otworzy kryp-tekst wpisując do niego słowo Payens, będziesz jako Sophie musiała odpowiedzieć na zadawane ci pytania. W każdym pytaniu wybieraj druga odpowiedź. Gdy Robert otworzy kryp-tekst pojawi się animacja. Kryp-tekst rzucony przed siebie rozbija się, z starzec zostaje aresztowany, wy zaś traficie do kaplicy Rosslyn.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners