Bank w Zurychu - Kod Da Vinci

lubiegrac poradniki Kod Da Vinci Bank w Zurychu - Kod Da Vinci



autor:agusia16

Bank w Zurychu

 

Działasz Sophie. Porozmawiaj ze strażnikiem bankowym. Powie ci gdzie znajduje się skrytka bankowa, do której posiadasz klucz. Pojawi się nowy cel. Wejdź w drzwi na prawo i w kolejne, a następnie w pomieszczeniu skręć w lewo do Prywatnych Pomieszczeń dla Klientów. Otwórz drzwi i podejdź do terminalu i użyj na nim klucza, który masz w ekwipunku. Znalazłeś się w kolejnym pomieszczeniu. Tu znów użyj klucza na terminalu, a twoim oczom ukaże się skrzynia. Ponownie kliknij na skrzyni, wciskając klawisz „E”, a porozmawiasz z Robertem o haśle potrzebnym do otwarcia skrzyni. Znów wciśnij klawisz „E”, a poznasz pierwszą z czterech cyfr. Litera ta jest FI, czyli 21 litera w alfabecie greckim. Zgodnie z Ciągiem Fibonacciego pierwsza liczbą będzie 10, co daje ci liczbę 1021. Aby zrozumieć zasady, najlepiej dokładnie wsłuchaj się w to, co mówią bohaterowie gry. Jeśli symbolem na skrzyni jest litera FI, czyli liczba 500, to mamy 21500, to kolejna z nich będzie miała cztery cyfry, czyli według zasady o pięć więcej, czyli dokładnie 1021.

 

Wpisz więc 1021 i naciśnij enter

 

Walizka podjedzie, a ty znajdziesz w niej list od dziadka oraz tubę literami, która okaże się kryp-tekstem, który zawiera wiadomość od dziadka Sophie. W walizce znajdziesz także szkatułę z krzewu różanego. Porozmawiaj z Robertem, a dowiesz się, że szkatuła po podwójne dno i jest w niej mały otwór. Mając jakiekolwiek drobne narzędzie moglibyście otworzyć szkatułę. Podejdź do stolika po przeciwnej stronie i otwórz szufladę, z której wyciągnij spinacz biurowy.

Podejdź do walizki i zbadaj szkatułkę, wciskając klawisz „E”, a następnie użyj na niej spinacza biurowego. Wieczko się otworzy , odsłaniając list. Przeczytaj go. Trzeba tylko zgadnąć o jakim przedmiocie mowa jest w liście i słowo to wpisać do kryp-tekstu. Słowem tym jest Graal, mowa w tekście jest bowiem o św. Graalu. W takim razie wyciągnij z ekwipunku kryp-tekst i przesuwając LPM kręgi kryp-tekstu wpisz do niego słowo Graal. w ostatnim szeregu wystarczy wpisać literę l. Po chwili pojawi się prezes banku, który poinformuje was, że za chwilę, będzie tu francuska policja. On jednak zamierza wam pomóc. Pojawi się nowy cel.Od prezesa, dostaniesz klucz oraz przepustkę. Wyjdź na korytarz i udaj się do wind. Użyj na niej przepustki. Usłyszysz głos prezesa mówiący, ze nie wszyscy strażnicy wiedzą , że jesteście ścigani. Po wyjściu strażnika zaczniesz działać Robertem. W windzie podsadź Sophie, wciskając klawisz „E”. Kobieta wespnie się na górę windy. Pojawi się nowy cel. Otwórz drzwi windy wciskając klawisz „E” i wyjdź na zewnątrz. Poczekaj aż przejdzie jeden ze strażników i unikając ich, albo walcząc dotrzyj do drzwi, którymi tu przyszedłeś. Idź do metalowych drzwi. Możesz obejrzeć rozkład pomieszczeń na mapie. Musisz uważać na strażników, albo ich unikać, albo ich pokonać. Weź bandaż i Kulę Marsa ze skrzyni. Idź do drzwi i przejdź do biura. Przejdź z jednego biura do drugiego, wchodząc do pokoju administratora. Podejdź do biurka skontaktuje się z tobą prezes banku podając ci kod, który masz wpisać do swojej przepustki, brzmi on 8667530. Wybierz przepustkę z ekwipunku, wpisz kod 867530 i wciśnij enter. Po wpisaniu go okaże się, że nie działa. Zostaniesz poinformowany, ze musisz się udać do archiwum, a klucz do niego znajdziesz w pokoju menadżera. Podejdź do mapy, aby sprawdzić gdzie się ten pokój znajduje. Po dotarciu na miejsce usłyszysz głos prezesa, mówiący, że klucz jest gdzieś w tym pokoju. Podejdź do obrazu za biurkiem. z ekwipunku wyciągnij latarkę UV. Na dole z prawej strony zobaczysz odciski palców. Ponownie kliknij klawisz „E” i wciskając go parokrotnie podnieś obraz. Natrafisz na sejf ścienny. Teraz tylko musisz znaleźć szyfr do sejfu. Podejdź do biurka. W trzeciej szufladzie z lewej strony znajdziesz bandaż. A w drugiej szufladzie, po prawej stronie kartkę z numerem szyfru, który brzmi 728559. Podejdź do sejfu i wpisz kod, po czym wciśnij enter i zabierz klucz. Udaj się do archiwum. Podejdź do szafek i na zamkniętej, na dole użyj klucza. Otwórz szufladę i zabierz z niej hasło administratora, brzmiące 260924. Wróć do pokoju administratora i ponownie użyj terminalu, wkładając do niego przepustkę. Wpisz kod 260924 i wciśnij enter. w ten sposób otrzymasz przepustkę na poziom 2. Zostanie postawiony ci nowy cel. Pojawi się też punkt kontrolny. Zapisz grę. Wyjdź na korytarz i do kolejnego biura. Podejdź do terminalu i użyj przepustki na poziom 2. Podejdzie do ciebie Sophie. Po otwarciu drzwi wyjdź na zewnątrz. Zejdź dwa pietra niżej i podejdź do drzwi, a następnie otwórz je.

Przejdź kawałek do przodu do holu. Otwórz drzwi i skradaj się lub pokonaj strażników. Podejdź do drzwi do serwerowni( idź w przód) i otwórz je. Będąc na korytarzu podejdź do dużych metalowych drzwi z prawej strony i otwórz je. Tu spotkasz strażników, których musisz pokonać. Po wygranej walce, idź do przodu i podejdź do kanału wentylacyjnego. Podsadź Sophie naciskając kilkakrotnie klawisz „E”. Tu odezwie się prezes banku, który poinformuje cię, że główny serwer znajduje się na stanowisku ochrony. Pojawi się kolejny punkt kontrolny. Zapisz grę. Działając jako Sophie pokonaj strażników, po czym wejdź do pokoju strażników. Podejdź do terminalu z przepustkami i użyj na nim swojej przepustki. Otrzymasz przepustkę na poziom 3. Odezwie się prezes, który od tej chwili, nie może wam pomagać. Pojawi się nowy cel. Wyjdź na zewnątrz i podejdź do terminala poziom 3 i użyj na nim przepustki. Działając jako Robert, podejdź do drzwi z napisem Salle Privee. Przeszukaj dokładnie każde z tych pomieszczeń. W jednym z nich znajdziesz symbol, zbadaj go. Na ścianie znajdziesz żelazną monetę, zabierz ją. Przejdź do korytarza na dół, do głównego holu. Podejdź do pomieszczenia załadunkowego i wejdź do środka. Osiągniesz punkt kontrolny. Zapisz grę. Podejdź do terminalu i użyj na nim przepustki. Zobaczysz otwierająca się kratę. Po pokonaniu strażników idź prosto i wejdź w pomieszczenie z prawej. Przejdź do przodu, do drzwi ze strzałką. Dotrzesz do drzwi opancerzonej furgonetki. Użyj na nich klucza do pojazdu, wyciągając go z ekwipunku.Bezpiecznie lądujecie w domu ekscentryka w Chateu Villette.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners