Chateau Villette - Kod Da Vinci

lubiegrac poradniki Kod Da Vinci Chateau Villette - Kod Da Vinci



autor:agusia16

Chateau Villette

 

Działasz jako Sophie. przejdź do pokoju, w którym stoi mężczyzna. Pojawi się nowy cel. Czeka cie tam zagadka. Musisz przyporządkować tarcze odpowiednim rycerzom króla Artura. Aby to zrobić podchodź po kolei do każdej z tarcz, a usłyszysz do kogo należała. Weź tarczę Persivala i umieść na zbroi blisko obrazu rycerza na koniu. Weź tarczę Galaheda i umieść ją na drugim rycerzu. W ten sposób otworzysz drzwi do następnego pokoju. Czeka cię tu kolejna zagadka. Musisz znaleźć kielich. Wejdź do pokoju przy zbroi z tarczą Galaheda. Podejdź do stołu z prawej strony, tego z kielichami. Wśród nich znajdziesz kielich Artura. musisz tylko przypomnieć sobie jaką miał tarczę. Tarcza Artura posiada czerwonego smoka. Na stole, to piąty kielich od lewej.Wejdź teraz do pokoju naprzeciwko (zbroja z sercem) i umieść kielich na podwyższeniu z napisem Artur. Rozsunie się przejście, do tej pory zasłonięte przez regał. Czeka cie kolejna część zadania. Wejdź do nowego pomieszczenia i podejdź do układanki. Musisz ułożyć puzzle, tak by tworzyły całość. Poprawne ułożenie puzzli otworzy przejście do biblioteki. Przy wejściu, na stoliku, znajdziesz nuty, zabierz je.

 

 

 

Podejdź do podwyższenia przy oknie. Leży tam wóz bojowy Leonardo Da Vinci, jego tez weź. Podejdź teraz do drzwi blisko zegara i otwórz je. Wróć do pokoju z kielichami. Na regale , przy drzwiach z prawej strony, znajdziesz notkę, cytat z Biblii. Skieruj się do pokoju, w którym stoi właściciel domu (ten z kielichami)i podejdź do Biblii. To kolejna zagadka, albo podpowiedź do zagadki. Wejdź do pokoju z kielichami i podejdź do drzwi z zamkiem kodowym. Potrzebne ci do niego hasło. Znasz je już z kartki z Biblii. W krótkim tekście, w zagadce opisywana jest twarz. Takie więc hasło należy wpisać do zamka. Wpisz je więc naciskając na kolejne klawisze, na koniec wciskając enter.

Wejdziesz do pokoju z fortepianem. Otwórz drzwi do niewielkiego pomieszczenia, a zobaczysz tam symbol na ścianie. Pod stolikiem znajdziesz Kulę Wenus. Zabierz ją. Podejdź do klawiatury fortepianu. Wyciągnij z ekwipunku nuty i użyj ich na klawiaturze. Twoje zadanie polega na zabarwieniu nut na kolor zielony. Aby to zrobić naciskaj na nie w momencie gdy nuta zmieni kolor na żółty. Zabarwienie jej na czerwono oznacza błąd i zaczynanie zadania od początku. Naciskaj nuty po kolei tak jak wskazują oznaczenia na górze. Pokazane tam się klawisz, które masz wciskać po kolei. Po prawidłowym zagraniu melodii, pojawi się właściciel domu, który pragnie pokazać ci obraz. To twoje kolejne zadanie. Musisz na obrazie „Ostatnia Wieczerza”, znaleźć istotne wskazówki. Podejdź więc do niego i przeszukaj.

 

- znajdź literę V - zbadaj ją, dowiadując się, że jest znakiem żeńskim.

- znajdź znak Graala na kolumnie z lewej

- znajdź Jana - dowiesz się, że Jan to kobieta

- znajdź literę M – wskazówka, że Jezus miał żonę

 

Pojawi się nowy cel. Ponownie spójrz na obraz, na kielich, a usłyszysz o świętej krwi. Kolejny raz spójrz na obraz o odszukaj Piotra. Na koniec jeszcze raz spójrz na obraz, Dowiesz się, że Graal to Maria Magdalena. Wyciągnij więc kryp-tekst i wpisz do niego hasło Magdalena. Wystarczy wpisać N na przedostatnim kręgu. Po otwarciu go do pokoju wpadnie mnich, który zaatakuje Roberta. Pojawi się nowy cel. Osiągniesz też punkt kontrolny. Zapisz grę.

Udaj się do góry do Roberta, wejdź w drzwi, a następnie wejdź schodami na górę. Wejdź do pokoju z fortepianem i podejdź do globusa i spróbuj go podnieść. Pojawi się mnich , z którym musisz walczyć. Po chwilowym pokonaniu go, Sophie włoży globus do windy. Udaj się za Robertem. Tam znowu czeka się bój z mnichem. Tym razem wrzucicie do windy nową rzecz. Gdy Robert pobiegnie, udaj się za nim. Pobiegnij za Robertem do biblioteki. Tam kolejny raz stoczycie walkę z upartym mnichem. Robert zrzuci na niego regał, a wy uciekniecie. Sophie dowie się, że ktoś zlecił zamordowanie dziadka. Umieścicie wszystkie części balisty w windzie. Uciekając przed mnichem traficie do piwnicy. Na miejscu właściciel domu wystrzeli w stronę mnicha wszystkie balisty. Wy udacie się do Anglii w poszukiwaniu dalszych wskazówek. Po wylądowaniu na lotnisku, okaże się, że policja cały czas podąża waszym śladem.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners