Rozdział IV Pogrążony - Overclocked: A History of Violence

lubiegrac poradniki Overclocked: A History of Violence Rozdział IV Pogrążony - Overclocked: A History of Violence



autor:agusia16

Rozdział IV Pogrążony

 

Środa 14 listopada 2007

Ranek

 

David dzwoni do Terrego prosząc go o pożyczkę.

 

Wyjdź z hotelu i udaj się do przystani promowej. Przy molo dostrzeżesz znajome twarze. Stoją tam razem, facet przedstawiony jako przedstawiciel firmy farmaceutycznej oraz doktor Jung. Podejdź do nich i porozmawiaj. Po chwili, wraz z doktorem, znajdziecie się przed bramą szpitala. On jednak nie wchodzi tłumacząc się pilnymi sprawami. Wejdź na podwórze szpitala i porozmawiaj ze stróżem, a następnie wejdź do szpitala. Najpierw udaj się do pokoju 2.

 

Animacja

 

Zobaczysz przerażający widok, ciało dziewczyny w kałuży krwi. Wezwij doktora Junga przy pomocy pagera. Zjawi się niemal natychmiast, z miejsca oskarżając cię o przyczynienie się do śmierci dziewczyny. W końcu to ty nie pozwoliłeś, by ktokolwiek z personelu wchodził do pokoju pacjentów. Po chwili wychodzi zostawiając cię samego.

 

Środa 14 listopada 2007

Popołudnie

 

Wyjdź z sali, otrzymasz wiadomość. Przeczytaj ją. To notka od Kim informująca, że przyjedzie jutro rano, i że do hotelu przyśle wszystkie twoje rzeczy. Wyjdź na zewnątrz, by zadzwonić do detektywa. Wie już o śmierci, mało tego, jest skłonny postawić ci zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci. Po rozmowie wejdź do szpitala i zawitaj do pacjenta w sali nr 1. Porozmawiaj z nim. Twierdzi, że słyszał krzyki, boi się o swoje bezpieczeństwo.

 

Animacja

 

Pokój nr 1

Wspomnienie

Czwartek 8 listopada 2007

Wieczór

 

Znowu wszyscy razem, cała piątka znajduje się w kuchni. Każdy z was ma broń, którą ładuje. Przez przypadek twoja broń wypala, mało nie raniąc chłopca z sali 3.

 

Pokój nr 1

Wspomnienie

Czwartek 8 listopada 2007

Popołudnie

 

Zostajesz zmuszony do wejścia do studni. Kończy się wspomnienie. Koniec wspomnienia.

 

Wyjdź z sali nr 1 i skieruj się do 3-ki. Porozmawiaj z chłopcem. Kolejne wspomnienie.

 

Animacja

 

Pokój nr 3

Wspomnienie

Czwartek 8 listopada 2007

Popołudnie

 

Wychodzisz z piwnicy, spotykasz dziewczynę z pokoju 2. Masz linę, po której chłopiec z jedynki ma zejść do studni. Ona chce ci to wyperswadować, chce sama zejść do piwnicy. Koniec wspomnienia.

 

Znów udaj się do pokoju 1 i puść pacjentowi nagranie z pokoju nr 3, z dnia 8.11.2007, popołudnie, część 1. Pojawia się wspomnienie.

 

Pokój nr 1

Wspomnienie

Czwartek 8. 11. 2007

Popołudnie

 

Jesteś w studni, zmusili cie do tego.

 

Animacja

 

Zerknij na klucz leżący na dnie. Kliknij na symbol lupy i po pojawieniu się łapki zabierz klucz.

 

 

 

Animacja

 

Po chwili jesteś już z powrotem na górze. Wspomnienie się kończy.

 

Kolej na pacjenta z pokoju 5. Przedstaw mu nagranie z pokoju nr 1, z dnia 8.11.2007, popołudnie, część 2. Kliknij, aby porozmawiać. Mamy kolejne wspomnienie.

 

Animacja

 

Pokój nr 5

Wspomnienie

Czwartek 8.11.2007

Popołudnie

 

Jesteś przed magazynem broni. Spójrz ma drzwi prowadzące do środka. Spróbuj je otworzyć. Jasne, zamknięte. Użyj więc klucza i wejdź do środka.

 

 

 

Pokój nr 5

Wspomnienie

Czwartek 8 listopada

Popołudnie

 

Jesteś w środku, z tyłu jest jeszcze jedno pomieszczenie. Przejdź w prawo, wśród skrzynek dostrzeżesz symbol lupy.

 

Kliknij na niego. Staniesz przed skrzynką z amunicją, która musisz jakoś otworzyć. Wyjdź ze zbliżenia i skieruj się w prawo, do miejsca z walającymi się częściami. Wśród nich znajdziesz łom. Zabierz go.

 

 

 

Wróć do skrzyni i otwórz ją używając łomu. Wyciągnij z niej kilka magazynków. Wyjdź ze zbliżenia i podejdź do okratowanych szafek znajdujących się przed tobą. Kliknij na tą zamkniętą i otwórz ją przy pomocy większego kluczyka.

 

 

 

Zabierz z niej pięć sztuk broni. Wyjdź ze zbrojowni by udać się do kuchni. Tak kończy się wspomnienie.

Wyjdź z pokoju nr 5 i wkrocz do 1-ki. Puść chłopcu nagranie z celi nr 5, z dnia 8.11.2007, popołudnie, część 4. Kolejne wspomnienie.

 

Animacja

 

Kamery wychwytują człowieka, który po kolei strzelał w drzwi każdego pokoju.

 

Animacja

 

Pokój nr 1

Wspomnienie

Czwartek 8 listopada 2007

Ranek

 

Siedzicie wszyscy w kuchni, zastanawiając się kto strzelał. Oskarżacie się wzajemnie. Cliff miał klucz, który ty wyrzuciłeś.

 

Animacja

 

Wspomnienie

Środa 7 listopada 2007

Noc

 

Jesteście w sali komputerowej grając w jakąś strzelaninę, która wyraźnie wzbudza u was agresję. Koniec wspomnienia.

 

Wyjdź na korytarz, spotkasz tam doktora Junga, który znowu podsłuchuje. Późno już, wobec tego opuść szpitala, by udać się na spotkanie z detektywem.

Czwartek 15 listopada 2007

Wieczór

 

Skieruj się do przystani promowej. Usłyszysz głosy, ktoś wyraźnie cię woła.

 

Animacja

 

Davidowi, ktoś zarzuca worek na głowę, zakuwa w kajdanki i wrzuca do wody, Po chwili padają strzały. Ktoś chce go zabić.

 

Wydostawszy się jakoś z wody wdrap się na schody przed tobą i wróć w okolice hotelu. Nie wchodź jednak do hotelu, a udaj się do baru. Spotkasz tam detektywa, który pomoże ci się pozbyć kajdanek. Porozmawiaj z nim prosząc go o pomoc. Potrzebna ci broń. Moretti nie przystaje na twoja prośbę. Po wyjściu detektywa, podejdź do wiecznie siedzącego w barze gangstera i kup od niego broń. Wyjdź z baru i wróć do hotelu. Podejdź do pana Flinna, który wręczy ci list. W środku znajdziesz obrączkę. Sytuacja ta doprowadzi cię do takiego szału, że zaczniesz celować bronią w recepcjonistę. Pozbierawszy się trochę wróć do pokoju i zmęczony połóż się spać.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners