Rozdział I Rozbite Szkło - Overclocked: A History of Violence

lubiegrac poradniki Overclocked: A History of Violence Rozdział I Rozbite Szkło - Overclocked: A History of Violence



autor:agusia16

W czasie gry można nacisnąć dwukrotnie ESC, aby pominąć dialogi i scenki.

 

Rozdział I Rozbite Szkło

 

David budzi się po koszmarnej nocy w hotelu Skyline w Nowym Jorku.

 

Podejdź do telefonu i przesłuchaj zapisane na sekretarce wiadomości. Jedną z nich przesłał Davidowi detektyw Moretti. Dotyczy ona grupki młodych ludzi znalezionych na ulicach Nowego Jorku. Nasz psychiatra ma się zjawić w szpitalu psychiatrycznym, gdzie ma ustalić przyczyny zaniku pamięci u złapanych młodych osób. Kliknij, by przesłuchać drugą wiadomość. Ktoś odłożył słuchawkę. Spójrz na stolik i zabierz z niego wahadełko i palmtopa. Automatycznie psychiatra dokona na nim pierwszego wpisu. Przyjrzyj się palmtopowi klikając na ikonę ręki. Dowiesz się do czego będzie ci potrzebny. Na nim lekarz będzie zapisywał rozmowy z pacjentami, odbierał wiadomości oraz wykonywał telefony. Zadzwoń do żony, Kim. Rozmowa się nie klei, coś jest nie tak. Spróbuj pogadać z Terrym - adwokatem i przyjacielem Davida. Skieruj się do drzwi wyjściowych. Na komodzie znajdziesz drobne pieniądze, zabierz je.

 

 

 

Możesz tez rzucić okiem na gazetę. Wyjdź na hall. Za recepcją stoi pracownik hotelu, podejdź do niego i porozmawiaj na wszystkie tematy. Po rozmowie pożegnaj się z panem Flinnem i wyjdź na zewnątrz, na ulicę. Po chwili sfrunie na ciebie gazeta z artykułem o narastającej przemocy w Nowym Jorku. Po przeczytaniu jej kliknij z prawej strony na dole, by ją odłożyć, po czym kliknij wejście na przystań promową (lewa strona). Po dotarciu na miejsce okazuje się, że prom jeszcze nie przybił. Doktor postanawia więc dojść do mężczyzn stojących na molo. Skieruj się przed siebie i porozmawiaj z nimi. Zacznij od mężczyzny w płaszczu. Skończywszy pogawędkę z jednym i z drugim zejdź z molo i udaj się do terminalu promów.

 

 

 

Animacja

 

Po chwili dotrzesz do szpitala. Podejdź do bramy i kliknij na interkom znajdujący się z lewej strony na murze, by zadzwonić. Poinformowawszy pielęgniarkę kim jesteś wejdź na teren szpitala. Na podwórzu spotkasz mężczyznę, którego wcześniej widziałeś na molo (ten w czapce). Skieruj się na schody i po krótkiej rozmowie z pielęgniarką (niezbyt miłą) zostaniesz wpuszczony do środka i zaanonsowany doktorowi Jungowi. Przejdź kawałek do przodu, a pojawi się nowe okno na ekranie ukazujące doktora Junga i jego pielęgniarkę. Poproszony o podejście skieruj się w kierunku pokoi pacjentów.

 

Animacja

 

Po zapoznaniu się i przedstawieniu doktorowi Davidowi pielęgniarki Tamary porozmawiaj z Jungiem o detektywie, który powinien się niedługo pojawić. Po chwili doktor Jung odchodzi zostawiając cię samego. Porozglądaj się więc zaglądając po kolei przez wizjery w drzwiach do pokojów pacjentów. Pojawi się detektyw Moretti.

 

Animacja

 

Po krótkiej rozmowie usłyszycie krzyki jednego z pacjentów. Nie chcąc tego słuchać detektyw wyjdzie na korytarz do holu. Pójdź tam za nim i porozmawiaj. Dowiesz się cokolwiek o dziwnej i tajemniczej historii z młodymi ludźmi. Skończywszy rozmowę detektyw odchodzi. Ty zaś udaj się do dyżurki.

 

Tam porozmawiaj z doktorem Jungiem o pacjentach, szpitalu i jego osiągnięciach. Otrzymasz od niego akta pacjentów, klucz do sal oraz pager. Dowiesz się też, że pacjent z sali nr 5 jest agresywny. Po skończonej rozmowie przejrzyj akta. Udaj się do sali nr 1. Spróbuj nawiązać kontakt z leżącym tam chłopcem, który po chwili zacznie krzyczeć. Wyjdź na korytarz i zajrzyj po kolei do każdej z sal.

 

Niedziela 11 listopada 2007

Popołudnie

 

Zwiedziwszy wszystkie sale doktor przekonuje się, że z pacjentami nie ma żadnego kontaktu. Spodziewa się też wiadomości od detektywa. Skieruj się do dyżurki i porozmawiaj z doktorem, który ma do ciebie niezbyt pozytywny stosunek. Zakończ rozmowę i wyjdź na zewnątrz na korytarz. Otrzymasz wiadomość od detektywa w postaci jego numeru telefonu. Wejdź ponownie do pokoju nr 1 i ponownie spróbuj porozmawiać z chłopcem. Kliknij na wahadełko. W jakiś sposób musisz do niego dotrzeć. Wyjdź na zewnątrz szpitala, na schody i zadzwoń do detektywa. Poinformuj go o odkryciu w aktach słowa – „wymazać”.

 

Niedziela 11 listopada 2007

Wieczór

 

Po wejściu do środka spróbuj otworzyć drzwi dyżurki, niestety są zamknięte. Skieruj się więc na lewo. Dotrzesz do świetlicy.

 

 

 

Wejdź do środka i porozmawiaj z siedzącą tam Tamarą. Po wymianie kilku obcesowych zdań zabierz leżącą na szafce kartkę papieru i ołówek.

 

 

 

Tak zaopatrzony wróć do chłopca z sali nr 1. Porozmawiaj z nim. Doktor pokaże mu napisane na kartce słowo wymazać i przy pomocy wahadełka rozbudzi chłopca do przypomnienia sobie pewnej sceny. Pojawi się pierwsza wizja.

 

Animacja

 

Pokój nr 1

Wspomnienie

Sobota 10 listopada 2007

Noc

 

Spójrz na kratę wentylacyjną i użyj na niej łomu podważając ją, aż do momentu jej wyważenia.

 

 

 

Animacja

 

Po wyjściu na zewnątrz spróbuj przejść przez ogrodzenie.

 

 

 

Niestety nie jest to możliwe. Wróć w okolice wcześniej wyważonej kraty i spójrz na beczki. Kliknij na górną popychając ją aż do ogrodzenia.

 

Animacja

 

W beczce jest benzyna przez co nie możesz jej ruszyć. Wobec tego, przejdź kawałek dalej i przy pomocy broni strzel do beczki wylewając z niej jej zawartość. Wróć do pustej już beczki i przepchnij ją, a następnie wejdź po niej na górę.

 

Animacja

 

Pierwsza wizja, wspomnienie, kończy się ucieczką chłopca.

 

Doktor opuszcza zmęczonego już chłopca i wraca do hotelu.

Wyjdź na dziedziniec, otrzymasz wiadomość na palmtopa. Przeczytaj ją, to wiadomość od twojej żony. Zejdź po schodach i podejdź do stojącego blisko bramy stróża. Porozmawiaj z nim. Zakończ rozmowę i wyjdź za bramę, na ulicę, a następnie kliknij na dół ekranu z prawej strony, a później na napis – prom. Stojąc na ulicy kliknij na napis - Rivington Street, wrócisz w okolice hotelu. Podejdź do bankomatu. Zbadaj portfel wyciągając z niego kartę. Użyj jej na bankomacie, niestety nie działa. Wejdź do hotelu i windą, wjedź do swojego pokoju. Przesłuchaj wiadomość z automatycznej sekretarki. Okaże się, że żona postanawia się z tobą rozwieść.

 

Animacja

 

Wściekły David ciska telefonem w szybę w szafę.

Obejrzyj stłuczone szkło klikając na nie. Teraz kliknij na łóżko, David postanowi czegoś się napić. Wyjdź więc z hotelu i udaj się w lewo do Baru Nighthawk.

 

 

 

Wejdź do środka i usiądź na krzesełku przy barze. Porozmawiaj z barmanem przy okazji nieźle popijając. Ciągle będziesz zaczepiany przez typka siedzącego przy barze. Po wypiciu kilku głębszych wyjdź na zewnątrz i wróć do hotelu. Porozmawiaj z panem Flinnem, a następnie wróć do swojego pokoju. Zadzwoń do Terrego. Po skończonej rozmowie kliknij na łóżko. Doktor dokona nagrania postępów pracy z pacjentami oraz swoje osobiste przemyślenia.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners