Akt V - Hamlet




autor:agusia16

Akt 5

 

Koń

 

- Tym razem, uczepiony sznura, który zwisa z konia, pędzisz w dal. Na wierzchowcu siedzi Klaudiusz, który porwał Ofelię.

- Kliknij na głowę zwierzęcia, a pojawią się jego myśli. Twoim celem jest zmiana ich, a dokładnie, zmiana jego wyglądu. Zmieniać go będziesz poprzez klikanie na ciemne kropki na obrazku konia.

- Kliknij zatem na kropkę na dole.

- Po zmianie myśli, na kropkę, przedstawiającą oko konia.

- Kolejną kropkę znajdziesz miedzy kopytami konika. Kliknij na nią.

- Ostatnią kropkę, znajdziesz na granatowym pasku u góry. Kliknij ją, a zakończysz zadanie. Klaudiusz wraz z Ofelią wbiegną na koniu do wieży, zaś nasz bohater zostanie przed bramą.

 

Brama

 

- Staniesz przed brama, która jest zamknięta na wiele wszelakich drzwi. Klikaj na nią, aż do momentu, gdy z małego okienka na środku drzwi wyłoni się rękawica na sprężynie. Hero zostanie uderzony, przez co upadnie, a jego dusza uniesie się nad ziemię.

 

Śmierć

 

- Aby wrócić do swojego ciała, musisz wygrać ze śmiercią, przed którą właśnie stanąłeś. Jesteś przecież za młody żeby umierać, po za tym, musisz uratować Ofelię.

- Spójrz zatem na panel, przy którym stoi śmierć. Każda jego część, gdy na nią klikniesz, zmienia kolor. Oznaczyłam elementy panelu cyframi od 0 – 6.

 

 

 

Układ kolorów wygląda następująco:

 

0 – różowy;

1 – żółty;

2 – pomarańczowy;

3 – czerwony;

4 – niebieski;

5 – błękitny;

6 – zielony.

 

- Zabawę zaczynasz od panelu przy śmierci, oznaczonym jako jedynka( kolor żółty). Po naciśnięciu go, zobaczysz, że oczy śmierci zmieniają kolor. Twoim zadaniem jest powtórzenie kolorów, które wskazują oczy śmierci. Zaczynajmy więc:

 

- żółty(1), różowy(0), zielony(6), niebieski(4), błękitny(5),czerwony(3), pomarańczowy(2), różowy(0), błękitny(5), zielony(6),czerwony(3),żółty(1), niebieski(4), pomarańczowy(2), czerwony(3),pomarańczowy(2),niebieski(4), żółty(1), różowy(0), zielony(6), błękitny(5).

 

- Po 21 powtórzeniach, zadanie zostanie ukończone i pojawi się klepsydra.

 

Klepsydra

 

- Przesypywanie piasku w klepsydrze, zostało zablokowane przez ziarenko, które tkwi w środku. Aby wrócisz czas, musisz pozbyć się ziarna i doprowadzić do tego, by piasek się sypał.

- Aby się to udało, poczekaj aż strzałka, która się pojawi, przesunie się od lewej, do prawej strony 7 razy, a następnie szybko kliknij na ziarenko. Spadnie ono na dół, a Ty będziesz mógł wrócić do swojego ciała.

 

Klaudiusz finał

 

- Czeka Cię finałowe zadanie, czyli pozbycie się Klaudiusza, który blokuje przejście, manewrując olbrzymia machiną. Maszyna owa ma olbrzymie macki, które mogłyby Cię pochwycić.

- Twoim zadaniem jest, sprawienie, by macki owe, pochwyciły Klaudiusza. Pociągnij zatem za dźwignię z lewej strony, przy Klaudiuszu i klikaj na nią tyle razy, aż pojawi się mała dźwignia na dole, po jego stronie. Musisz klikać szybko i gdy po prawej na górze pojawi się mała dźwignia, kliknąć na nią. Wtedy to Klaudiusz zostanie pochwycony przez mackę machiny i podniesiony do góry.

 

Koniec.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners