Akt II - Hamlet




autor:agusia16

Akt II

 

Pod wodą

 

- Na ratunek Ofelii, zanurkowałeś. Spróbuj podpłynąć do dziewczyny, ale drogę zagrodzą ci żarłoczne piranię. Trzeba się ich pozbyć.

- Otwórz zatem szybkie w hełmie płetwonurka i gdy odpadnie, kliknij na hełm. Z środka wypłynie węgorz, który przegoni ryby.

- Podpłyń zatem do Ofelii, ale tym razem, do góry wypłynie ogromna żelazna boja, która zagrodzi przejście. Kliknij na Hero, a ten pomyśli o tym, że potrzebny mu teraz krab. - Dotknij kraba, tego, który znajduje się w dymku myślowym. W ten sposób zmaterializuje się i swymi szczypcami przetnie łańcuch. Boja wypłynie na gorę.

- Kliknij na klatkę, w której uwięziona jest dziewczyna, a Hero do niej podpłynie. Zostaniecie połknięci przez wielgachną rybę.

 

Wędkowanie

 

- Tkwisz na skrawku deski, na wodzie, przed drewnianym domkiem. Z lewej strony, wystaje coś co przypomina klatkę, w której zamknięta jest Ofelia. Niestety, siedzą na niej trzy pingwiny. Trzeba się będzie ich pozbyć.

- Otwórz okno w domku, znajdujące się z prawej strony. Usłyszysz wydobywające się z wnętrza chrapanie. Ktoś smacznie śpi. Pora go obudzić.

- Poczekaj, aż chrapanie nieco osłabnie i przycichnie. Wtedy to, szybciutko, kliknij na dzwonek nad drzwiami. W ten sposób obudzisz śpiącą w domu osobę. Na zewnątrz, wyjdzie staruszek.

- Kliknij na niego, a wyciągnie wędkę i zacznie łowić. Musisz doprowadzić do tego, by udało mu się złowić rybę. W zadaniu liczy się refleks.

- Gdy staruszek, wróci do domku, ponownie zadzwoń, by wyszedł. Kliknij na niego, a zanurzy wędkę. Odczekaj chwilkę i gdy spławik raz się zanurzy w wodzie, szybko kliknij na staruszka. Wtedy to na wędce pojawi się ryby. - - Kliknij na jednego z pingwinów , a ten rzuci się na rybę i zostanie przez starca razem z wędką zabrany do domku. Czynność powtarzaj, aż klatka pozostanie oczyszczona z pingwinów.

 

 

 

 

 

 

- Wtedy to kliknij na klatkę, a przewróci się ona do góry, ukazując Ofelię.

- Teraz kliknij na kłódkę , a czekać Cię będzie kolejne zadanie.

 

Kłódka

 

- Przyjrzyj się kłódce, a zobaczysz, że jej środek, to żółta buźka z dziwną miną. Na brzegach kłódki, umieszczone są literki. Po kliknięciu na buźkę jej mina się zmienia. Twoim zadaniem jest dopasowanie miny na kłódce do litery na brzegu kłódki. Każda mina, przypisana jest jednej literze. - Musisz wykonać siedem poprawnym powtórzeń, błąd powoduje zresetowanie zadania i konieczność rozpoczynania od początku. Oto rozwiązanie:

 

 

 

- Za każdym razem, po poprawnym wykonaniu zadanie, wysuwać się będzie jeden promień. Gdy żółta tarcza w centrum kłódki będzie wyglądała jak słońce, zamek się otworzy.

 

Plan ewakuacji

 

- Po otwarciu kłódki, przyjdzie Ci z wielu kawałków, poskładać plan ewakuacji. Poczekaj, aż staruszek dołoży brakujące części, po czy złóż plan w całość, najlepiej zaczynając od góry.

 

 

 

Po chwili znajdziecie się przed bramą zamku.

 

Klaudiusz

 

- Kliknij na kotarę z koroną, a zostanie odsunięta. Zobaczysz grającego na gitarze Klaudiusza. Twoim celem jest stworzenie pięciu nutek, które chwilkę później doprowadzą do klęski grajka.

- Zanim zaczniesz zadanie, kliknij a lewą rurę, w wyskoczy z niej żółta gumowa kaczka. Czas zacząć zadanie.

- Musisz działać szybko, nawet bardzo szybko. Po kliknięciu na nutkę, pojawi się następna. Twoim zadaniem jest szybkie klikanie na nutkę, by pojawiały się nowe, aż do momentu, gdy będzie ich pięć.

- Klikaj najpierw 1 nutkę, potem 1, 2, następnie 1, 2, 3, później 1, 2, 3, 4 aż pojawi się piąta. Wtedy wściekły Klaudiusz rzuci gitarę, a kurtyna opadnie.

- Kliknij teraz trzykrotnie na kaczce, aby ją przetransportować do prawej rury.

- Odsłoń kotarę, a zobaczysz Klaudiusza przy naczyniu z zielonym płynem.

- Odkręć kurek kranu, a gumowa kaczka zatka balon, który eksploduje, wylewając się na Klaudiusza. Zrobi się zamęt, a nasz bohater, zostanie aresztowany.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners