Akt IV - Hamlet




autor:agusia16

Akt 4

 

Mapa

 

- Stoisz na mapie. Celem jest dostanie się do zamku po drugiej stronie, u góry. Przyjrzyj się mapie dokładnie, a zobaczysz, że przez moment, dwukrotnie pojawi się trasa dotarcia do celu. Musisz ja powtórzyć.

- Zapamiętaj więc trasę i przez klikanie na odpowiednie elementy na mapie, odnajdź właściwą drogę. Po pokonaniu kawałka drogi, na mapie pokażą się linie przerywane, które wskazują możliwe do przejścia drogi. Niestety tylko jedna z nich jest właściwa. Zły ruch sygnalizowany jest dźwiękiem oraz czerwonym krzyżykiem . Oto poprawna droga do zamku:

 

 

 

Zatłoczona ulica

 

- Przebrnąwszy przez mapę, znajdziesz się na zatłoczonej ulicy. Twoim celem, jest dotarcie do drzwi z prawej strony. Aby to zrobić, musisz przebrnąć przez tłum ludzi.

- Kliknij na Hero, a pojawi się dymek z jego myślami, a po chwili on sam wejdzie w tłum. Twoim zadaniem jest odnajdywanie go w tłumie i klikanie na jego postać. Czasami z masy ludzi, wystawać może tylko jego twarz lub też żarówka na kapturze. Na screenie zaznaczyłam miejsca, w których po kolei będzie się znajdował.

 

 

 

Każde kliknięcie, to zmiana jego miejsca. Zadanie zostanie ukończone, gdy nasz bohater, znajdzie się przed drzwiami. Wtedy to automatycznie wejdzie do środka.

 

Labirynt pokoi

 

Znajdziesz się w labiryncie pokoi. Celem jest wyjście na korytarz. Idź zatem:

 

- w prawo, prawo, lewo, prawo, lewo i prosto do wyjścia

 

Klatka schodowa

 

- Znalazłeś się na klatce schodowej. Celem jest otwarcie u góry. Aby je otworzyć, musisz na panelu w drzwiach, ustawić odpowiedni kod, w tym wypadku, odpowiednie figury. Podpowiedzią są kształty znajdujące się w tym pomieszczeniu, czyli okno z lewej strony, krata w kształcie krzyża z prawej, luka pomiędzy chodnikiem, a schodami z lewej, w kształcie trójkąta oraz okno na ścianie przy wejściu. Zgodnie z ustawieniami w pomieszczeniu, kod wygląda następująco:

 

- lewy górny panel – kwadrat;

- prawy górny panel – znak plusa;

- lewy dolny panel – trójkąt;

- prawy dolny panel – kwadrat

 

 

 

- Po ustawieniu odpowiedniego kodu, drzwi się otworzą, a nasz bohater automatycznie wejdzie do środka.

 

Laertes

 

- Ponieważ w pomieszczeniu panuje ciemność, włącz światło, włącznikiem, znajdującym się na kolumnie. Pojawi się Laertes, który będzie Cię próbował wchłonąć. Musisz doprowadzić do tego, by wciągnął do ust rzecz, która mu zaszkodzi. Tą rzeczą jest lampa.

- Klikaj zatem na przedmioty tak, by lampa znalazła się z lewej strony. Gdy się już tam znajdzie ,włącz lampkę do gniazdka, klikając na nie.

- Teraz tylko kliknij na lampę, a Laertes zostanie porażony prądem, a po chwili zniknie. W ten sposób zakończysz kolejny akt.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners