Akt I - Hamlet




autor:agusia16

Głównym bohaterem gry „Hamlet” jest Hero, człowiek, który przyleciał z kosmosu i dziwnym trafem znalazł się w czasach hamletowskich. Pech sprawił, że niefortunnie wylądował on na głowie Hamleta, który to właśnie zamierzał ratować swoją ukochaną. Chciał, nie chciał, Hero musi sam udać się w poszukiwaniu Klaudiusza, który porwał Ofelię.

W grze sterujemy za pomocą myszy, wystarczy, że najedziemy na aktywny punkt , miejsce, czy przedmiot, a bohater zainteresuje się nim. Każdy akt gry, rozpoczynamy wstawkami w postaci krótkich notatek, obrazków.Naciśnij zatem start gry, klikaj na kolejne fragmenty notatek i zacznij pierwszy akt.

 

Przed zamkiem

 

- Znalazłeś się przed bramą zamkową. Koniecznie musisz dostać się do środka.

- Porozglądaj się po okolicy. Poszukaj jakiegoś ukrytego przejścia i zauważywszy właz z lewej strony, na murze, otwórz go. Niestety jest za wysoko, żeby przy takim wzroście udało Ci się tam wspiąć. Trzeba znaleźć inny sposób.

- Spójrz na dziwny zegar z prawej strony. Możesz zmienić jego ustawienie, przekręcając wskazówkę, przy okazji zmieniając pogodę, od słonecznej, po spore zachmurzenie, aż do deszczu(padającego dość lokalnie).

- Ustaw wskazówkę na słońce, a na wieży, po jej lewej stronie usiądzie ptak.

- Kliknij na niego, a przefrunie na drugą stronę wieży i usiądzie na haku.

- Przesuń wskazówkę, aby wskazywała deszcz i gdy pojawią się chmury, dotknij tej chmury, która wisi nad ptakiem.

- Zacznie padać deszcz, który nawodni roślinkę, a ta wypuści kwiat.

- Kliknij na kwiatek, który rozwinie się. Z jego wnętrza wyskoczy nasionko, które zostanie porwane przez ptaka.

Ponownie kliknij na ptaszysko.

- Przeleci on na lewą stronę. Wystrasz go, klikając na klakson zawieszony na oknie z lewej strony. Klakson wyda przeraźliwy dźwięk, co spowoduje, że ptak otworzy dziób. Ziarenko spadnie na ziemię i po chwili wykiełkuje, prawie nad włazem. Musisz się postarać o deszcz.

- Dotknij zatem chmury, która znajduje się nad nasionkiem, a deszcz, który z niej spadnie, podleje sadzonkę.Stanie się ona sporą rośliną, sięgającą aż po właz.

- Wespnij się po niej na górę, wchodząc do włazu. W ten sposób znajdziesz się w środku.

 

W środku

 

- Dostałeś się do maszynowni, albo czegoś w tym rodzaju. Celem jest dostanie się na górę, do żółtego wejście. Niestety drogę blokuje klatka, która stoi na środku. Musisz się jej pozbyć. Zobacz, że na górze zwisają łańcuchy i hak.Twoim zadaniem będzie takie manewrowanie hakami, by jednym z nich została zaczepiona klatka i podniesiona do góry.

- Kliknij zatem na haku, który zwisa z lewej strony.Pojawią się dwa kolejne, tym razem z prawej.

- Dotknij tego z lewej. Wysuną się dwa kolejne, z lewej strony.

- Kliknij wtedy na prawy. W ten sposób wysunie się hak, który znajdować się będzie bezpośrednio nad klatką.

- Dotknij go, a obniży się i zostanie zaczepiony na klatce, podnosząc ją do góry.

- Podejdź do drabiny z lewej, a Hero wejdzie na górę, poziom wyżyj.

- Podejdź do dźwigni, klikając na nią. W ten sposób winda podjedzie do góry i nasz bohater będzie mógł wejść w żółte przejście.

 

Kod do drzwi

 

- Znalazłeś się w pokoju, przed drzwiami, które otwierają się, po wpisaniu w komputer odpowiedniego hasła. Wyświetla się ono w okienku, na górze i brzmi „ Password”. Zanim wpiszesz je w komputer, zerknij na dwie kartki rozrzucone po podłodze.

- Wpisz hasło, klikając na odpowiednie klawisze, w kolejności: Pa, S, S, W , O, Rd.

 

 

 

- Pojawi się Polonius, którego musisz przechytrzyć, aby dostać się do kolejnego pomieszczenia.

- Aby drzwi się otworzyły, należy nacisnąć zielony guziczek z uśmiechem. Niestety, gdy tylko to robisz, Polonius, niemal natychmiast naciska czerwony, uniemożliwiając otwarcie drzwi. Trzeba znaleźć inny sposób. Zauważ, że z lewej strony, na nitce sieci zwisa pająk.

- Kliknij na niego.Gdy to zrobisz, pajączek przejdzie na prawą stronę , otwierając nieco panel sterowania przyciskami.

- Kliknij na drzwiczki panelu, otwierając go całkowicie. Wewnątrz zobaczysz dwa kabelki, zielony i czerwony.

- Rozłącz czerwony kabelek. Teraz naciśnij zielony guziczek, a Polonius, spróbuje dwukrotnie nacisnąć czerwony, niestety, nie zablokuje otwarcie drzwi, więc będziesz mógł wejść do środka.

 

Polonius

 

- W kolejnym pomieszczeniu zobaczysz wściekłego Poloniusa, który trzyma w klatce ukochaną Hamleta.

- Kliknij na klatka dwukrotnie, a Ofelia wpadnie do wody. Aby móc ją uratować, musisz pozbyć się Poloniusa. Zauważ, że trzyma on w dłoni pilota. Gdy klikniesz na niego, wyśle on sygnał do urządzenia paraliżującego prądem, znajdującego się przy wejściu. Czeka Cię pierwsze poważniejsze zadanie zręcznościowe w grze.

- Najpierw wyłącz laser, poprzez naciśnięcie przycisku z lewej strony Poloniusa, wcześniej kierując go na niego.

- Kliknij na Poloniusa. Gdy zobaczy, ze pilot nie działa wyciągnie bombę. Szybko, kliknij na bombę, która wybuchnie, ogłuszając go. Z rąk wyleci mu pilot.

- Włącz laser, szybciutko kliknij na pilocie.Polonius zostanie porażony prądem, a Ty będziesz mógł ruszyć na pomoc Ofelii.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners