Rozdział I - Drawn: The Painting Tower

lubiegrac poradniki Drawn: The Painting Tower Rozdział I - Drawn: The Painting Tower



autor:agusia16

Rozdział 1

Grę rozpoczyna animacja, w której narrator, opowiada o dziewczynce zamkniętej w wieży. Chwilę później stoisz przed schodami prowadzącymi do wielkiej wieży.

Zabierz leżącą na schodach szarfę oraz kartkę. Spójrz na szarkę, by przeczytać co na niej napisano.

Iris napisała na niej, że musisz odszukać Franklina. Wziętą przez ciebie szarfa, będzie od tej pory służyć jaki pomoc.

Przeczytaj kartkę znajdującą się na drzwiach.

Zawiera ona wiadomość o zaginięciu córki króla. Widziano ją ostatni raz, w towarzystwie starszego pana.

Czas dostać się do środka. Przyjrzy się wrotom wieży, którym brakuje klamki. Wobec tego, połóż na nich kartkę z rysunkiem klamki, a po chwili przemieni się w klamkę. Wejdź do środka, naciskając na klamkę. Znajdziesz się wewnątrz wieży.

The Foyer

Porozmawiaj ze staruszkiem, imieniem Franklin, który poprosi Cię o odszukanie i uratowanie Iris. Podnieś leżącą na podłodze, przed Tobą kartkę. Okaże się listem od Katherine. Przeczytaj go. Kolejny list znajdziesz przy skrzyni z lewej strony. Tym razem będzie to list pisany przez Iris do Franklina. Również go przeczytaj. Spójrz na podłogę pod obrazem na prawej ścianie. Na kartce papieru znajdziesz rysunek wiewiórki i czerwony kamień, oko żaru. Zabierz obydwie rzeczy. Na podłodze też część skrzynki, zabierz ją.

Spójrz na skrzynkę stojącą za Franklinem i umieść na niej znaleziony element. Twoim zadaniem jest teraz odpowiednie ustawienie i przekręcenie elementów pokrywy skrzynki.

Aby to zrobić, najpierw przesuń dwie blokujące poruszanie suwaki, w dół, a następnie, przesuń dwie obręcze na środek. Tak ustawione obręcze, musisz teraz poprzesuwać, by utworzyły wzór feniksa.

Po poprawnym ustawieniu, rysunek feniksa zabłyśnie, zapali się na pomarańczowo. W ten sposób możesz dostać się do środka. Przesuń pokrywę w prawo i ze schowka, wydostań część obrazu. Następnie przesuń pokrywę w lewo , by wydostać klucz. W tym miejscu, zobaczysz brzeg pewnego obrazka, ale w tym momencie brakuje elementów do jego ułożenia.

Za pomocą klucza, który znalazłeś w skrzynce , otwórz skrzynie z lewej strony i zajrzyj do niej. Znajdziesz kolejną kartkę, tym razem z zającem. Zabierz ją. Podejdź do obrazu wiszącego na wprost . Zobaczysz, że brakuje w nim lewego, górnego rogu. Połóż więc brakujący element, który masz w ekwipunku. Po chwili obraz ożyje i zaczną się z niego sypać listki. Wejdź w obraz, do środka.

The Farm

Znajdziesz się na łące. Kliknij na stracha na wróble.

Od niego, dowiesz się, że jest ustawicznie atakowany przez ptaki, farma jest przez nie niszczona. Musisz mu pomóc i przegonić ptaki.

Aby to zrobić, musisz odnaleźć części ubrania stracha na wróble. Na początek, znajdź jego rękawice. Rękawicę zauważysz, na pniaku z lewej strony. Siedzą tam też ptaki. Wobec tego, na pniaku, umieść obrazek z wiewiórką, a ptaki zostaną przestraszone i odlecą. Zabierz wtedy rękawicę.

Ponownie zagadaj stracha i oddaj mu zaginioną rękawicę. Tym razem, powie Ci o zaginionym kapeluszu. W nagrodę za odnalezienie rękawicy, dostaniesz od stracha nożyce. Przetnij nimi zarośla, po drugiej strony rzeki. Znajdziesz tam ukryty kapelusz stracha. Zabierz go.

Ponownie kliknij na stracha i oddaj mu kapelusz. W ten sposób zostaną przepędzone wrony, które go atakowały. Tym razem, zostaniesz obdarowany nożem, a strach powie Ci, że potrzebne mu są oczy. Nóż zapewne potrzebny jest do wycięcia oczu i buzi, dyni, która rośnie nieopodal. Niestety, póki na dyni siedzą ptaki, nie spojrzysz, nie podejdziesz do niej. W takim razie, połóż na dyniach, obrazek zająca, a kicający zwierzak, przegoni ptaki.

Teraz spójrz na dynię. Za pomocą nożyczek, zetnij gałęzie zasłaniające dynię. Przy pomocy noża powycinaj oczy i buzię w dyni, wystarczy kliknąć. W ten sposób w dyni, znajdziesz dwa guziki, służące strachowi za oczy. Zabierz je.

Ponownie spójrz na stracha i daj mu guziki. Tym razem, musisz znaleźć jego pasek. Dostaniesz fragment łopaty. Kolejną cześć łopaty, znajdziesz przy dyni. Wobec tego ponownie spójrz na grządkę z dynią i zabierz część łopaty. W ekwipunku, połącz dwie części, a uzyskasz łopatę. Przy jej pomocy, przekop ziemię za grządką z dyniami. W ten sposób odnajdziesz pasek stracha na wróble. Zabierz go.

Ponownie zagadaj stracha i oddaj mu pasek. W ten sposób dostaniesz szpulkę nici. Tym razem, musisz odnaleźć but stracha. Zabierz patyk, który leży na ścieżce i połącz go ze szpulką. W ten sposób powstanie wędka, którą użyj na wodzie w miejscu, miedzy wysepkami. Wyłowisz but stracha. Kliknij na niego i oddaj mu but. W ten sposób strach jest już całkowicie ubrany. Ucieszony, ofiaruje Ci kolejny kamień, oko żaru. Wyjdź z obrazu.

The Foyer

Spójrz na kominek, znajdujący się z lewej strony, robiąc jego zbliżenie. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że brakuje mu oczu, prosi o nie. Daj mu więc dwa czerwone kryształy, które masz w ekwipunku, a ogień roznieci się w kominku.

Ponownie spójrz na obraz na ścianie na wprost i pozbieraj kawałki zwisające z tapety.

Przejdź do małej skrzynki i w spójrz na nią. W miejsce brakujących elementów, musisz umieścić kawałki, które zebrałeś z tapety.

Po umieszczeniu ich, pojawi się obrazek, przedstawiający niedawno spotkanego stracha na wróble. Po chwili jednak, zamieni się on i czekać Cię będzie kolejne zadanie.

Zobaczysz szereg kwadratów, które musisz poprzestawiać tak, by powstał z nich obrazek. Przestawiaj je klikając na dany kwadrat, a następnie na miejsce, w którym ma się znaleźć.

Prawidłowo ułożone puzzle , spowodują otwarcie się skrytki, ukazującej dysk w kształcie słońca. Zabierz go.

Przejdź do ściany, przejścia na prawej ścianie , w głębi. Zobaczysz strugi deszczu lejącego się po drzwiach oraz okropną burzę. Twoim zadaniem, jest przywrócenie pięknej słonecznej pogody.

Spróbuj położyć słońce, które zabrałeś ze skrzynki, ale to nic nie da. Przejdź do kominka i umieść słońce w ogniu. Zobaczysz jak się rozgrzeje się, mieniąc się na żółto. Teraz daje mnóstwo ciepła, mogącego rozpędzić chmury. Jednak nie możesz go wyjąć z ognia ręką. Wobec tego, zabierz szczypce, wiszące z lewej strony kominka i przy ich pomocy, wyciągnij rozgrzane słońce. Wróć do drzwi i umieść słońce na miejsce. Tym razem, przepędzisz ciemne chmury, przy okazji otwierając sobie przejście. Po zabłyśnięciu słońca, wrota prowadzące dalej, otworzą się.

Obejrzyj animację i wejdź do środka.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners