Rozdział 6 - Drawn: The Painting Tower

lubiegrac poradniki Drawn: The Painting Tower Rozdział 6 - Drawn: The Painting Tower



autor:agusia16

Rozdział 6

Fire & Ice

Znajdziesz się w pomieszczeniu z postumentem, na którym widnieje rysunek smoka. Powieś odważnik, na sznurku z lewej strony.

Teraz za pomocą pociągania na przemian sznurkami lewym i prawy, ustaw klocki, tak, by pojawił się na nich rysunek dziewczynki. Pociągnij lewą linę dwa razy, a następnie prawą też dwa razy. Zobaczysz obraz dziewczynki.

W środku postumentu, zalśni otwór w kształcie gwiazdy. Umieść w nim gwiazdę, którą masz w ekwipunku. Postument zalśni i zjedzie na dół, ukazując lodową figurę. W lodzie znajdzie się też lewa strona pomieszczenia. Spójrz na obraz z lewej strony. Zabierz stojący na podeście kielich i skrzata z prawej strony. Wejdź w obraz.

The Dragon’s Care

Znajdziesz się w jaskini smoka. Słyszysz jak śpi. Przejdź w lewo. Zabierz leżący z lewej strony miech. Wróć z powrotem. Aby zobaczyć, co i kto znajduje się w jaskini, umieść pochodnię na podstawce z lewej strony. W pomieszczeniu zrobi się jasno. Zobaczysz smoka, który karze Ci udowodnić swoją wartość. Zabierz pałeczkę wiszącą na trzecim stojaku od lewej strony. Weź też kilof, który leży z lewej strony.

Spróbuj zabrać klucz, ale smok Ci na to nie pozwoli. Przejdź ponownie w lewo. Przy pomocy miechu, roznieć ogień w piecu. Na skale przed tobą, pojawią się rzymskie cyfry. Spójrz na nie.

Pod skałą zobaczysz leżący szkielet. Porozmawiaj z nim, klikając na niego, a powie Ci coś o złocie. Użyj kilofa na ścianie ze szkieletem, a znajdziesz grudkę złota. Zabierz ją. Wyjdź ze zbliżenia i grudkę złota, wrzuć do pieca. Po chwili, przetopione złoto, wleje się do naczynia. Zamocz w nim kielich, skrzata oraz jabłko. Staną się one złote. Przejdź do smoka. Umieść wszystkie złote przedmioty, na lewej szalce wagi, a wyrówna się poziom szalek.

Opuść obraz, gdyż wściekły smok, zacznie ziać ogniem, przy okazji roztapiając z lodu prawą ścianie i obraz na niej. Spójrz na postument między obrazami. Zobaczysz kartkę. Zrób zbliżenie, a znajdziesz fragment obrazu, który wisi na prawej ścianie. Zabierz ją. Pod nią zobaczysz jakiś mechanizm, na razie go zostaw. Spójrz na obraz z prawej strony. Zobaczysz obraz, po którego dwóch stronach, znajdują się głowy lwów. Pod płową lewego lwa, widnieje napis – przyjaciel, pod prawą – wróg. Umieść fragment obrazu na miejscu, czyli w prawym górnym rogu. Wejdź w obraz.

The Ice Castle

Na miejscu dowiesz się, że brama została szczelnie zamknięta, przez atak smoka. Tylko gdy udowodnisz, że jesteś przyjacielem, nie wrogiem, będziesz mógł wejść do środka.

Zabierz dwa fragmenty zamrożonych statuetek.

Teraz ustaw bramę, przekręcając kwadraty tak, by utworzyły wzór, powodujący zapalenie się oczu prawego lwa oraz lewego oka ptaka. Zielone oczy oznaczają, że jesteś przyjacielem. Niestety nie ma kombinacji, w której obydwa lwy i ptak, będą mieli zielone oczy.

Musisz znaleźć inny sposób. Wyjdź więc z obrazu i przyjrzy się posągowi lewego lwa. Kliknij na niego, by zrobić zbliżenie. Zobaczysz otwartą mordę posągu i zęby.

Twoim zadaniem jest klikanie na wąsy lwa, w odpowiedniej kolejności, by jego zęby, podniosły się do góry, tak, by górna i dolna szczęka się stykała. 

Naciskaj po kolei: 3, 6, 1, 4, 2, 6, 3, 6, 1, 4, 2, 6

Zęby lwa się zacisną. Zobaczysz jak zapalają się jego oczy, czyniąc lwa zielonkawym.

Wejdź ponownie w obraz. Zostaniesz uznany przyjacielem i brama zostanie otwarta. Wejdź do środka. Rozejrzyj się po pomieszczeniu. Zabierz trzy kolejne fragmenty statuetki.

Na postumencie, zobaczysz fragment rzeźby, która musisz teraz odbudować. Aby się to udało, musisz fragmenty rzeźby, ustawiać w odpowiedniej kolejności. Wystarczy, że przystawić daną cześć, która jest prawidłowa, a przylgnie do rzeźby. Po ustawieniu jej, uaktywni się okienko u góry.

Znajdują się na nim trzy pary oczu, które przymykając się , przesuwają zielone światełka w szybkach w oknie, w lewo i w prawo. Lewe oko, przesuwa szkiełko 7 razy w lewo, prawe oko, 5 razy w prawo, zaś środkowe, 3 razy w lewo. Naciskaj środkowe oko 2 razy , a następnie prawe też dwa razy.

Prawidłowo wykonane zadanie, spowoduje, że szybki rozbiją się, a posąg ożyje.

Powie Ci on, że smoka, trzeba uspokoić.

Zabierz czerwony kamień, tkwiący za posągiem oraz tarczę leżącą z lewej strony. Wyjdź całkowicie z obrazu i przejdź do lewego obrazu, do smoka.

Dragon’s Cave

Przejdź w lewo, do pieca. Zamocz tarczę w stopionym złocie, po czym wróć do smoka. Powieś złotą tarczę, na trzecim stojaku. Na stojakach podświetlą się cyfry rzymskie. Takie też cyfry, znajdują się na skale przy szkielecie.

Twoim zadaniem, jest uderzanie w gong, w kolejności takiej jak na skale. Weź pałeczkę i uderzaj w gong w kolejności: I, III, II, II, I

W ten sposób smok się uspokoi i zaśnie. Zabierz klucz, który poprzednio nie mogłeś zabrać. Przy pomocy klucza, otwórz skrzynkę za smokiem. Zajrzyj do środka. Zobaczysz tarczę, zasłoniętą prętami.

Przesuń dolny, poziomy pręt w lewo, następnie drugi pionowy pręt w dół. Przesuń pierwszy poziomy pręt w prawo i pierwszy pionowy pręt w górę. W ten sposób będziesz miał dostęp do środka pudełka. W każdym z czterech rogów pudełka znajduje się trójkąt z odpowiednim rysunkiem.

Dotknij pierwszy trójkąt z prawej strony, na górze. W środku tarczy pojawi się czerwone kółko. Twoim zadaniem jest odszukanie wszystkich czerwonych rzeczy na tarczach mechanizmu i ustawienie ich w prostokącie z prawej strony. W tym wypadku, są to, serce, jabłko i truskawka. Prawidłowo ustawione spowodują się otworzy się pierwsza zapadka pudełka.

Dotknij drugi , dolny trójkąt z prawej strony. Tym razem, na środku pojawi się podkowa. Twoim zadaniem jest umieszczenie w prostokącie, wszystkich metalowych rzeczy, są nimi, podkowa, kowadło i miecz.

Kliknij na drugi, dolny trójkąt z lewej strony. W środku, pojawi się znak wody. W prostokącie umieść pudełko z wylewająca się wodą, śnieżynkę i kroplę.

Dotknij ostatniego trójkąta, a w środku, pojawi się znak ognia. W prostokącie, ustaw słońce, znicz olimpijski i świecę.

Po poprawnym ustawieniu , w środku pojawi się cyfra 8. Ustaw więc w prostokącie 3 kwiaty, 3 ludzi i parę zajęcy.

Po poprawnym ustawieniu symboli, otworzy się skrytka, ukazując kolejne kamienie i tarczę. Zabierz przedmioty. Opuść obraz i spójrz na postument, między obrazami. Umieść w nim tarczę , lecz dalej brakuje jednego elementu. Przejdź ponownie do prawego obrazu.

The Ice Castle

Wejdź do środka. Umieść wszystkie kamienie w oczach słoni. Za każdym razem z otworów w podłodze, będzie wydobywać się para, a po chwili, pojawi się właz. Po pojawieniu się wszystkich włazów, zaczną one świecić w określonej kolejności.

Twoim zadaniem jest powtarzanie zapalających się włazów. Prawidłowe wykonanie powtórzenie, spowoduje zapalenie się fragmentu rysunku smoka na podeście. Za każdym razem, kolejność powtórzeń, zapalających się włazów, zmienia się.

Po całkowitym zapaleniu się rysunku smoka, ptak uzna, że udowodniłeś , że jesteś przyjacielem. Będziesz mógł zajrzeć do skrzyni, którą trzyma ptak. Zajrzyj do niej i wyciągnij kolejny fragment mechanizmu. Zabierz go i wróć do postumentu, wychodząc z obrazu.

Fire& Eis

Umieść kolejny fragment na trybiku. Cały mechanizm zacznie działać, ukazując schody prowadzące do góry. Powędruj nimi na górę.

The Book

Znajdziesz się na szczycie schodów. Na ambonie zobaczysz książkę. Podejdź do niej, robiąc zbliżenie. Zobaczysz wgłębienie na okładce, w kształcie klucza. Umieść w nim klucz, który masz w ekwipunku. Księga się otworzy, ukazując rysunek stracha na wróble. Przewracając kartki, zobaczysz kolejne postacie, które spotkałeś w grze, czyli: doktora, drzewo, smoka, orła.

Twoim zadaniem, jest odnalezienie rysunków z tymi właśnie postaciami. Znajdziesz je na obrazach, w których je spotkałeś. Stracha na wróble, znajdziesz we „ Foyer” , na obrazie prowadzącym do farmy.

Doktora, a właściwie rysunek z nim, znajdziesz , przechodząc do „window”, zabierz go. Drzewo, znajdziesz na obrazie prowadzącym do drzewa, we „ Foyer”. Smoka, znajdziesz na obrazie prowadzącym do smoka, zaś orła, na obrazie po drugiej stronie smoka.

Wróć do księgi i umieszczaj kartki, po kolei, na kolejnych stronach. Po umieszczeniu rysunku, na stronie obok, pojawi się tekst. W ten sposób książka zostanie uzupełniona.

Po umieszczeniu wszystkich kartek, księga podniesie do góry, a na ścianach pojawię się obrazu, spotkanych w grze postaci. Zabierz księgę.

Na ścianie za księgą, zostaną obrysowane schody, prowadzące do góry, do przejście w ścianie. Wejdź w przejście.

The Rooftop

Znajdziesz się na dachu.

Spotkasz tam Iris, która poprosi Cię o księgę.

Daj jej ją.

Gdy to zrobisz, powie Ci, że musicie odszukać Franklina. Zejdziecie na dół, do staruszka. Pozostanie Ci obejrzenie animacji końcowej.

Koniec.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners