Rozdział 3 - Drawn: The Painting Tower

lubiegrac poradniki Drawn: The Painting Tower Rozdział 3 - Drawn: The Painting Tower



autor:agusia16

Rozdział 3

The Theater

Znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym jest wyjątkowo ciemno. Bez światła nic tu nie zdziałasz. Wróć więc do foyer.

The Foyer

Przejdź do pieca i umieść jajo feniksa w ogniu. W ten sposób z jaja wykluje się ptak. Złap go w klatkę i wróć do teatru.

The Theater

Na miejscu, wypuść ptaka z klatki, a gdy wyleci z klatki, zapali lampy , tym samym czyniąc jasność w pomieszczeniu. Spójrz na stolik z lewej strony, na notatki. Zabierz dwa rysunki i żółtą kredę. Teraz spójrz na tablicę, leżącą na podłodze z prawej strony. Zobaczysz narysowane na niej słońce i księżyc.

Przy pomocy kredy, żółtej, albo białej, możesz tworzyć dzień, albo noc. Rysujesz słońce lub księżyc, na tej samej zasadzie jak chmury, zaczynając od strzałki, dokładnie obrysowując przerywane linie.

Narysuj więc słońce używając żółtej kredy, zaczynając od strzałki, kierując się w prawo. Obrysowane kółko, spowoduje, że słońce zaświeci , sprawiając , że nastanie dzień.

Wejdź w wejście na wprost.

The Clock Tower

Po chwili, znajdziesz się w nowej lokacji. Przed sobą zobaczysz dwa stragany, jeden z nich, jest jednak jeszcze nie czynny. Spróbuj porozmawiać ze sklepikarzem, ale nie jest zbytnio rozmowny. Spójrz na tablicę wiszącą na straganie z prawej strony. Napisano na niej, że sklep jest otwierany dopiero o godzinie 7:30.

Musisz sprawić, by sklepikarz wiedział, że nastała już godzina otwarcia sklepu. Wobec tego, przyjrzyj się zegarowi na wieży. Brakuje w nim wskazówki. Umieść więc kartkę ze wskazówka, którą masz w ekwipunku i po pojawieniu się na traczy zegara wskazówki, ustaw godzinę na 7:30.

Teraz musisz tylko ustawić odpowiedni czas, czyli godzinę otwarcia sklepiku, godzinę 7:30. Przesuń więc słuchawki na ta godzinę. Natychmiast pojawi się sprzedawca. Porozmawiaj z nim.

Powie Ci, ze nie będzie pracował, dopóki zegar na wieży nie działa.

Wejdź do wieży, drzwiami z prawej strony. Porozmawiaj z mechanikiem, który chce naprawić zegar. Wyjdź ponownie na zewnątrz i tym razem zagadaj sprzedawcę z lewej strony. Dotknij koła zębatego, leżącego na straganie.

Od sprzedawcy, dowiesz się, że chce mieć coś starego i zapomnianego i sentymentalnego.

Daj mu więc misia, którego masz w ekwipunku. Zabierze go, pozwalając Tobie wziąć koło zębate. Weź je więc i wróć do wieży, do mechanika. Umieść koło zębate w machnie zegara, na pustym miejscu. Niestety mechanizm jest zardzewiały i nie działa. Potrzeba Ci oliwiarka. Wyjdź więc z wieży i ponownie porozmawiaj ze sklepikarzem z lewej strony, sięgając po oliwiarkę.

Dowiesz się, że na wymianę chce coś czarno- białego.

Daj mu więc list, napisany czarnym tuszem na białej kartce. Zabierz olejarkę. I wróć do mechanika, do wieży. Użyj olejarki na zardzewiałym trybiku. Po chwili przekręć rączkę, a mechanizm zacznie działać.

Tym razem, musisz mu znaleźć jakieś farby do kompletu. Wyjdź na zewnątrz i tym razem,, pogadaj ze sprzedawcą z prawego straganu. Aby otrzymać od niego farby, musisz przejść sprawdzian, przejść pewną grę i wykazać , chcesz prawdy.

Po chwili przed sobą, zobaczysz kartkę z narysowanymi na niej figurami , z których tylko trzy są kolorowe. Z lewej strony kartki, znajdują się farby i pędzel. Twoim zadaniem, jest pomalowanie figur tak, by w miejscach stykania, kolor nie powtórzył się. Zamaczaj pędzel w danym kolorze farby, po czym klikaj nim na danej figurze, a zmieni kolor. Gdy się pomylisz, może ponownie zamoczyć pędzel i zmienić kolor figury. Zadanie będzie zakończone, gdy wszystkie figury będą pomalowane i gdy kolory ich nie będę się powtarzały w stykających się figurach.

Po wykonaniu zadania, dostaniesz magiczne farby. Wejdź do windy, która znajduję się po lewej stronie i wjedź nią na górę. Na górze zobaczysz, że wieża jest niedokończona, szara, wobec tego, użyj na niej farb, by to zmienić. Na dokończonej, zabarwionej już dzwonnicy, umieść kartkę z rysunkiem dzwonu, a po chwili dzwon zacznie bić, wcześniej musisz uderzyć w gong, wiszący pod dzwonem. Znaczyć to będzie, że zegar działa.

Zjedź na dół, przejdź do mechanika. Porozmawiaj z nim , a podaruje Ci strój smoka. Wyjdź z wieży i przejdź do straganów. Otrzymany strój, podaruj sprzedawcy z prawej.

Powie Ci, że potrzeba stroku, w czasie nocnego nieba.

Od niego to, dostaniesz niebieską kredę. Odezwie się sprzedawca z prawego straganu, który powie coś o spowalnianiu czasu. Sprzedawcy z prawej, podaruj pustą klepsydrę, by spowolnić czas. Po chwili do twojego ekwipunku, trafi zaczarowana klepsydra. Wróć do teatru.

The Theater

W teatrze, spójrz ponownie na tablicę. Tym razem, weź niebieską kredę i na tablicy, obrysuj zarys księżyca, by zapadła noc. Zaczynaj od strzałki, kierując się w prawą stronę.

Po obrysowaniu księżyca, zapadnie noc. Przejdź ponownie do wieży.

The Clock Tower

Wejdź do windy i wjedź na górę. Zobaczysz gwiazdozbiór i spadającą gwiazdę. Niestety nie złapiesz jej, bowiem jest za szybka. Wobec tego, na gwiazdozbiorze użyj zaczarowanej klepsydry, czy spowolniacza czasu. Gwiazdozbiór, zostanie otoczony okręgiem , przelatująca przez niego gwiazda wyraźnie zwolni.

Musisz uzupełnić gwiazdozbiór, czyli poczekać aż spadająca gwiazda stanie nad górnym ramieniem gwiazdozbioru, wtedy to szybko kliknąc, by ją zabrać.

Trafi ona do ekwipunku. Zejdź na dół i przejdź do teatru.

The Theater

Spójrz ponownie na tablice i tym razem powróć do dnia, czyli narysuj słońce. Wróć do wieży.

The Clock Tower

Porozmawiaj ze sklepikarzem z prawej strony. Poprosi Cię o konstelację. Daj mu ją, a podaruje Ci nasionko. Rośnie ono w dzień, zaś jego kwiat, kwitnie tylko w nocy. Przejdź do mechanika i tym razem , udaj się na schody z lewej, prowadzące na górę.

Znajdziesz się w pomieszczeniu z tablicą przedstawiającą zarys rośliny. Do tablicy, przytwierdzone są lusterka, które można przekręcać w różne strony. Otwórz okna, naciskając przyciski w kształcie oczu, pod oknami. Po otwarciu okien, zobaczysz jak do środka pomieszczenia, wpada światło. Nasionko, które dostałeś od sprzedawcy, umieść w doniczce przed tablicą.

Twoim zadaniem jest takie ustawianie lusterek, takie ich przekręcanie, żeby światło od nich odbite, padało na roślinkę, kierując jej wzrost do góry, po wgłębieniach. Roślinka musi piąć się w górę. 

Po ustawieniu roślinki, aż po sama górę, zejdź na dół i wróć do teatru. Musisz teraz dopilnować, by zakwitła.

The Theatre

Na miejscu, spójrz na tablicę i używając niebieskiej kredki, obrysuj księżyc, by stała się noc. Wróć do wieży z zegarem.

The Clock Tower

Na miejscu, porozmawiaj z handlowcem. Zaproponuje ci grę szachy.

Celem tej gry, jest pozostawienie na szachownicy tylko niebieskiego pionka, który musi znajdować się w środku planszy. Na szachownicy, nie może być żadnych czerwonych pionków. Klikając na czerwony pionek, zostaną podświetlone miejsca, na których może on stanąć. Zadanie powtarzasz do skutku. 

Po wygraniu partyjki, sprzedawca pozwoli Ci zabrać procę. Zabierz ją. Wróć do mechanika, a następnie do rośliny, na schody. Procy użyj na lewej szybie, wybijając w niej otwór.

Przestaw teraz tak lusterka, by światło gwiazd padało na pąk rośliny, a po chwili rozkwitnie.

W ten sposób otworzy się ścianka, za którą zobaczysz drewienko z zarysem figurki, którą przy pomocy narzędzi, które tam znajdziesz, musisz odbudować. Na początku, pozbieraj fragmenty przyczepione na prawych drzwiach i umieść je na figurce.

Zadanie polega na ułożeniu puzzli. Zbieraj po jednym kawałku i umieszczaj na figurce. Prawidłowo umieszczony element, zmieni kolor na ciemniejszy i nie będzie dał się ruszyć z miejsca.

Po umieszczeniu wszystkich kawałków , stanie się drewniany. Na lewych drzwiach, pojawi się instrukcja, co teraz musisz zrobić.

Kolejnym twoim zadaniem, jest wyrzeźbienie postaci. Weź więc dłuto, leżące w pojemniku z lewej strony. Przy pomocy dłuta, miejsce w miejsce, zeskrob wierzchnią warstwę, aż do pojawienia się księcia.

Kolejną czynnością jaką musisz zrobić, to zagruntowanie figurki. Przyjrzyj się instrukcji po lewej stronie. Weź duży czerwony pędzel i kliknij na figurkę, tak, by zmieniła kolor na bordowy.

Kolejną czynnością, będzie pomalowanie figurki księcia, wzorując się na obrazku z lewej strony. Weź więc mały pędzel i maczając go w farbach z prawej strony, patrząc na obrazek z lewej, pokoloruj figurkę.

Po pokolorowaniu księcia, pozostanie Ci wyposażenie go w oręż. Na dole z prawej strony, pojawią się przedmioty, które musisz umieścić w kwadratach na dole.

Umieszczaj po kolei wszystkie z nich, a obejrzyj inscenizacje. Musisz pokonać smoka, rycerza na koniu oraz ofiarować coś królewnie. Aby to zadanie ci się udało, połóż jako pierwsze z lewej strony, łopatę, potem metalową tarczę, a na końcu serce. Wtedy to, pociągnij za dźwignię, znajdującą się z lewej strony.

Gdy Książę, podaruje królewnie serca, wieża się rozpadnie.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners