Day 6 - Monday - Randal's Monday

lubiegrac poradniki Randal's Monday Day 6 - Monday - Randal's Monday



autor:agusia16

Day 6 – Monday

 

„You smoke? No thenks im trying to quit”

 

Randal budzi się w swojej celi. Okazuje się, że jego współwięźniem jest Carlie, który właśnie kopie tunel, by uciec z więzienia. Potrzebny mu jakiś ładunek wybuchowy. Czytamy dzisiejszą gazetę, po czym klikamy na poduszkę ( pillow) na górnym i dolnym łóżku, by zabrać z nich powleczki. Przechodzimy w lewo, gdzie rozmawiamy z Bruno, kucharzem w celi obok. Ten wścieka się i zamyka swego współwięźnia w łóżku. Przechodzimy dalej i z pustej celi zabieramy więzienny uniform ( prion uniform) i dziurawą szklankę ( glass with a hole). W kieszeni więziennego ubrania Randal znajduje kostkę detergentu (detergent tablet). Przechodzimy dalej w lewo.

 

 

 

Drogę do biblioteki blokuje trzech więźniów. Rozmawiamy z nimi. Mówimy, że chcemy przejść do biblioteki, ale nam na to nie pozwolą. Wracamy zatem z powrotem i przechodzimy cały czas w prawo, do bloku B ( hallway B)Tam rozmawiamy z oficerem Murray’em. Zabieramy miske kota (bowl) i wychodzimy na podwórze (yard). Tam Randal’a zaczepia jeden z więźniów – Sleazy. Rozmawiamy z nim, po czym gadamy także ze złodziejem – Tief. Mówimy mu o grupie więźniów blokujących wejście do biblioteki. Po rozmowie z nim udajemy się dalej w prawo, na tylna część podwórza. Tu natkniemy się na dużą grupkę więźniów. Randal zostaje zaproszony do zawodów w pluciu, niestety z miernym skutkiem. Rozmawiamy ze znajomym Salesman’em i od niego dowiadujemy się, że grupa więźniów, ta blokująca wejście do biblioteki zwana jest „Siostry” . Aby przejść wymagane jest hasło. Salesman podaje je Randalo’owi. Przechodzimy zatem na korytarz z wejściem do biblioteki i rozmawiamy z „Siostrami” . Randal podaje hasło, ale okazuje się, że to tylko żart. Udajemy się zatem do kuchni ( wejście w dół po schodach). Tu znów rozmawiamy z Bruno, który natychmiast wywala Randal’a z kuchni. Wracamy więc do Murray’a i rozmawiamy z nim, pytając o kucharza. Teraz możemy wrócić do kuchni. Umieszczamy kostkę detergentu w garnku stojącym na kuchence ( pot), po czym spoglądamy na instrukcję wiszącą na lodówce.

 

 

 

Jest to instrukcja obsługi kuchenki. Spoglądamy zatem na kuchenkę, na której stoi garnek i uświadamiamy sobie, że instrukcja do niej nie pasuje. W instrukcji kuchenka ma cztery kolory przycisków, a nasza tylko dwa. Aby ja uruchomić wciskamy przyciski: lewy zielony, prawy niebieski, prawy zielony, lewy zielony i na koniec czerwony przycisk uruchomienia.

 

 

 

Kuchnia zaparuje się, więc sięgamy po patelnię i wok wiszące na lewej ścianie. Zabieramy też kostki rosołowe ( stock cubes).

 

 

 

Wychodzimy na korytarz i udajemy się na podwórze. Wędrujemy na tylnią część podwórza. Tu kładziemy na pierwszej płycie wok, na trzeciej patelnię ( pan) i na piątek kocią miskę ( blow). Teraz zagadujemy więźnia z lewej i bierzemy udział w zawodach w pluciu. Randal wygrywa i w nagrodę dostaje czasopismo.

 

 

 

Wracamy do Murrray’a, rozmawiamy z nim, po czym pokazujmy mu czasopismo. Ten będzie je oglądać, a my będzie obserwować, jak złodziej- Tief przemyka się obok sierżanta, przechodząc do miejsca, gdzie stoi grupa zwana „ Sisters”.

 

Animacja

 

Udajmy się za nim i jesteśmy świadkami, jak rozprawia się z tymi więźniami. Zabieramy łom i przechodzimy w lewo, do biblioteki. Za pomocą łomu odrywamy podkowę, która wisi na szafce, po czym zabieramy ją ( horseshoe). Rozmawiamy z Brooks’em. Mówimy mu, że szukamy czegoś o kontrolowanej eksplozji – trzecia opcja dialogowa. Potem wybieramy zdanie: „ Look, going back to the book…. I’m looping for something very specific”, a potem pierwszą opcję dialogową i kontynuujemy dialog z bibliotekarzem. W rozmowie musi pojawić się zdanie o promocji: „ You’re such a good libr arion, yuo should ask for promotion”, a potem zdanie: „ By the way, what time i sit?” i zdanie: „ I always wanted to Real Johanees Brahms”, a na koniec zdanie :” Come on, sir…. I need that book!”. Niestety bez karty bibliotecznej nie wyda nam książki. Wracamy zatem do cel, otwieramy łóżko, w którym zamknięty jest współwięzień kucharza, uwalniając go. Wdzięczny Carl ofiaruje Randalowi nikotynową gumę i będzie ją dawał każdego dnia. Po rozmowie zabieramy też pustą butelkę, która leży na podłodze. Za pomocą gumy naprawiamy szklankę, otrzymując naprawianą szklankę ( fixed glass). Nabieramy do niej nieco likieru znajdującego się w zlewie (liquar) i wychodzimy na podwórze.

 

 

 

Rozmawiamy z mężczyzną jedzącym lunch ( prisoner having lunch), a gdy się odwróci, wlewamy do jego jedzenia nieco likieru ze szklanki.

 

 

 

Więzień próbuje jedzenia i od razu odstawia je. Na stole ląduje buteleczka z różowym lekarstwem (antacid), które likwiduje kwas w żołądku. Spoglądamy na tacę z jedzeniem ( adulterated food), zabieramy ją i oglądamy w ekwipunku. Randal znajduje robaka. Wracamy zatem do biblioteki i robaka dajemy krukowi Brooks’a. Jeszcze raz z nim rozmawiamy i otrzymujemy książkę o produkcji domowej bomby. Oglądamy ją. Potrzebne nam są następujące rzeczy:

 

- różowy bizmut – składnik lekarstwa na żołądek;

- nawóz;

- mydło;

- fosfor – czyli zapałki;

- olej kuchenny

 

Udajemy się zatem do Murray’a i rozmawiamy z nim na temat mydła. Po czym używamy na nim pustej butelki. Randal go nią uderzy i trafi do izolatki. Zabieramy leżącą tam gąbkę (sponge) i używamy jej na brudnej ścianie (fity Wall), po lewej stronie. W ten sposób Randal odsłoni napis na owej ścianie.

 

 

 

Rozmawiamy z Murray’em, używając ikony ust na drzwiach celi. Mowimy mu o wiadomości, którą odkryliśmy na ścianie, a ten wrzuca do izolatki piłeczkę. Podnosimy ją i odbijamy ją o ścianę z prawej.

 

Animacja

 

Po jakimś czasie na ścianie pojawi się pęknięcie. Przyglądamy się mu (cracked Wall) i znów klikamy piłeczką na tej samej ścianie. Kilka godzin później pęknięcie powiększy się. Znów na nie zerkamy i używamy piłeczki trzeci raz, znów odbijając ją o tę ścianę. W ten sposób odsłonimy rurę z nakrętką. Odkręcamy ją za pomocą łomu.

 

 

 

Z rury zacznie wydobywać się para, zaś z dziury wylezie szczur, który traci przytomność i zdycha. Zabieramy go i umieszczamy w wiadrze ( Becket) z wodą. Randal siada i 48 godzin później szczur zacznie się rozkładać. W celi rozniesie się nieprzyjemny zapach. Randal poinformuje o tym Murray’a, ale ten nie będzie go chciał słuchać. Moczymy zatem gąbkę w owym wiadrze ( filtry bucket) i używamy jej na drzwiach. Pojawi się na nich mokra plama. Rozmawiamy z Murray’em i Randal zostanie wypuszczony z izolatki. Otrzyma zadanie. Musi posiać nasiona koniczyny i sprawić, by coś wyrosło w ciągu 24 godzin. Wtedy dostanie klucz do ogrodowej skrzyni. Rozmawiamy ze Sleazy’m, a potem z więźniem trzymającym magiczne pudełko ( box Guy). Dajemy mu piłeczkę baseballową i otrzymujemy w zamian jego medalion. Wracamy do cel. Za Randalem, krok w krok poruszać się będzie kot. Zabieramy gumę nikotynową leżącą w celi Randala, po czym wychodzimy na podwórze i dajemy ją Sleazy’emu. W ten sposób do ekwipunku trafi papieros i zapałka. Teraz udajemy się w lewo ( back yard). To jest miejsce, którym teraz musimy się zająć, czyli ogródek. Zabieramy trochę suchych liści ( dry leaves), worek ( sach), grabie ( rake), dynię ( dry pump kin) i wąż ogrodowy( hose).

 

 

 

Najpierw zajmujemy się zrobieniem stracha na ptaki. W worku umieszczamy suche liście i zakładamy go jako korpus stracha na wbite w ziemię kije ( dol Romains). Mamy już tułów. Na górę nakładamy suchą dynię – głowa. Stracha ubieramy nakładając mu więzienny uniform ( prion uniform), zaś ubranie stracha smarujemy brudną i śmierdzącą gąbką ( pufrefield sponge). W ten sposób do stracha podejdzie kot i będzie się o niego ocierać, przy okazji pilnując tego miejsca i odstraszając ptaki. Jeśli tego nie zrobimy, gdy tylko wysiejemy nasiona koniczyny, kruk je zje i będziemy musieli powtórzyć czynności.

 

 

 

Ponownie zabieramy trochę liści umieszczamy je w korycie (trough)stojącym przy kranie. Podpalamy je za pomocą zapałki i dymem przepędzamy latające nad kranem owady. Na kranie umieszczamy wąż ogrodowy, a w miejscu pokrętła (valce spot) umieszczamy medalion. Teraz grabimy ziemię ( neglected field) za pomocą grabi. Na zagrabionym polu używamy nasion koniczyny. Teraz odkręcamy kran, klikając na medalion, podnosimy wąż i używamy go na ziarnach posianych na polu.

 

 

 

Zadanie wykonane. Randal udaje się do swojej celi, by poczekać wspominane 24 godziny. Po tym czasie wraca do ogródka i dostrzega, że jedna koniczynka już wykiełkowała. Pojawia się Murray, który daje Randol’owi klucz do skrzyni. Otwieramy nim owa skrzynię ( gardening chest key) z lewej i zabieramy nawóz. Randal wraca z powrotem.

 

Animacja

 

My zaś oglądamy scenkę, w której nasz bohater daje dzień po dni Sleazy’emu gumę i otrzymuje zapałki.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners