Day 3 - Monday - Randal's Monday

lubiegrac poradniki Randal's Monday Day 3 - Monday - Randal's Monday



autor:agusia16

Day 3 – Monday

 

Mortimer’s dungeon

 

Randal chce zacząć dzień od wizyty w redakcji Emersona. Przechodzimy do salonu, gdzie czytamy dzisiejszą gazetę. Na pierwszej stronie znów znajduje się artykuł o samobójstwie Matt’a. Próbujemy wyjść z domu. Kolejny raz do drzwi dobija się Marconi. Rozmawiamy z nim, Randal kolejny raz wręcza mu pieniądze za zaległy czynsz, po czym wychodzi na ulicę. Wędrujemy do metra i na mapie wybieramy redakcję – Emerson Express. Wchodzimy do redakcji i rozmawiamy z byłym szefem. Wręczamy mu katalog – Super Hot Chick Catalog. Randal dostaje paczkę, więc otwieramy ją ( oglądamy ją w ekwipunku) i wyciągamy z niej koszulki i wejściówkę na spotkanie Sci – Fi – Com. Wychodzimy i udajemy się do mieszkania Matt’a. Przed budynkiem czeka już na nas Kramer, który tym razem twierdzi, że Matt został zamordowany. Razem wchodzą do mieszkania. W salonie rozmawiamy z Sally. Matt został zamrożony. Po rozmowie wchodzimy do kuchni, gdzie Randal rozmawia z sierżantem Kramerem. Twierdzi on, że zbierze dowody dzięki którym będzie mógł go oskarżyć o zamordowanie przyjaciela. Randal zostaje zatrzymany w mieszkaniu Matt’a. Zadaniem pilnowania go zająć się mają jego współpracownicy – Ted i Ned. Wracamy do kuchni gdzie z blatu kuchennego zabieramy dwie butelki piwa. Otwieramy je, klikając nimi na zamarzniętym przyjacielu ( frozen Matt), po czym czytamy list samobójczy przyczepiony do lodówki i wracamy do salonu. Dajemy Ted’owi i Ned’owi piwo, a ci siadają na kanapie i zaczynają ze sobą rozmawiać. Z półki z prawej, zabieramy odświeżać do powietrza (spray air freshener).

 

 

 

Wracamy do kuchni. W ekwipunku łączymy odświeżacz powietrza z zapałkami, pojawi się ogień, a po chwili odświeżacz wyląduje na podłodze. Podnosimy zepsuty odświeżacz do powietrza ( broken spray air freshener) i umieszczamy go w szufladzie, po czym używamy na nim zapałek.

 

 

 

W ten sposób szuflada zostanie otwarta i wyleci z niej widelec, który wbije się w głowę Randal’a. Po krótkiej rozmowie z Ned’em i z Ted’em używamy kaczki na kiju na pękniętym lodowym stalaktycie ( cracked stalactite).

 

 

 

Randal zabierze jego kawałek. Spoglądamy na okno, na którym używamy kawałka stalaktytu ( stalactite tip). W ten sposób wycinamy w szybie okrągły otwór tworząc improwizowane wyjście ( improvided exit). Wychodzimy przez nie na ulicę. W alejce stoja dwa raperzy – Jay i Bob. Opuszczamy to miejsce i udajemy się w prawo. Tu znajdziemy wejście do na imprezę Sci – Fi – Con. Rozmawiamy z siedzącym tam oficerem Murrau’em. Domaga się wejściówki, więc pokazujemy mu dokument, który Randal dostał od Emerosna ( delivery note) i wchodzimy do środka. Przechodzimy w lewo, bowiem tam swoje stoisko ma Charlie. Rozmawiamy z nim. Pytamy go ile kosztuje pierścień i dowiadujemy się, że Randala na niego nie stać. Przechodzimy zatem z powrotem i zagadujemy Mel’a. Może od nas coś przecież kupić. Rozmawiamy z nim. Po rozmowie rozglądamy się po Sali i dostrzegamy tam Mortimera. Skoro tu jest, możemy przeszukać jego pokój. Póki co wracamy do metra i udajemy się do nowego miejsca, czyli do gabinetu psychiatry – Psychiatrist’s Office. Wchodzimy do środka, gdzie Randal rozmawia z sekretarką. Okazuje się, że doktor jest bardzo zajęty, a przed nami czeka jeszcze jeden pacjent. Rozmawiamy zatem z Robertem, po czym naciskamy przełącznik na ścianie z prawej strony ( dial). Robert zmieni się i tym razem będzie Alan’em.

 

 

 

Niestety przycisk odpada, więc do otworów władamy widelec. Wcześniej jednak rozmawiamy z Alan’em. Gdy tylko do otworów włożymy widelec i klikniemy na niego Alan znów staje się Robertem. Rozmawiamy z nim, prosząc by nas przepuścił, ale ten nie zgadza się, by Randal wszedł do gabinetu przed nim. Z rozmowy z Robertem dowiadujemy się, że Alan porwał i zabił jego kanarka. Przestawiamy znów na Alan’a, klikając na widelec i rozmawiamy z nim. Wybieramy zdanie : „ Ah, hell… I can’t do this…. Robert is coming for you! Run!”. Ten twierdzi, że wcale nie porwał kanarka Roberta. Rozmawiamy z nim dalej, po czym znów klikamy na widelec, by zmienić postać. Tym razem rozmawiamy z Robertem. Mówimy mu, że Alan zamordował jego kanarka, z potem znów przestawiamy na Alan’a – klikamy na widelec. Rozmawiamy z nim. Wybieramy druga opcję dialogową, a Alan powie nam, że ma w telefonie zdjęcie martwego kanarka. Przestawiamy zatem na Roberta, prosząc go o telefon. Wybieramy zatem zdanie :” Can I Barrow your phone for a secondo?”, a potem, że chcemy mu coś pokazać : „ I want to show you something” , a następnie wybieramy zdanie :” well, I’m sure it’s so old you don’t want pe ople to see i’t…” , na koniec mówimy mu, że chcemy sprawdzić funcje telefonu :” I Just wanted to check is features and Staff…” . Doprowadza to do tego, że Robert zaczyna przeglądać telefon i odnajduje zdjęcie martwego kanarka, po czym traci przytomność. Randal zostaje poproszony o wejście do gabinetu psychiatry. Tam informuje lekarza co mu się przytrafiło i zostaje poddany testowi. Zostają mu pokazane kartki z rysunkami, na którym ma opisać co widzi. Wybieramy najbardziej śmieszne i niedorzeczne opisy i wtedy doktor coś notuje. Gdy jeszcze raz pokauje nam to samą fotkę, wybieramy już dowolną odpowiedź. Odpowiedzi brzmią następująco :

 

 

 

 

- pierwsze zdjęcie – „ I can’t see anything….I’m blind!!”. To samo zdjęcie jeszcze raz – dowolna odpowiedź;

 

- drugie zdjęcie – „ Aah! They’re All dogs…. And they’re playing poker!! Hahahahahahaha!!” To samo zdjęcie jeszcze raz – dowolna odpowiedź;

 

Gdy po raz kolejny doktor będzie notował, zabieramy jego wizytówkę ( business card);

 

 

 

- trzecie zdjęcie – „ That’s obviously the Empire State Builduing”. To samo zdjęcie jeszcze raz – dowolna odpowiedź;

- czwarte zdjęcie – „ That’s a map of Australia” To samo zdjęcie jeszcze raz – dowolna odpowiedź;

 

- piąte zdjęcie – „ How many Times a month do you Get sued by the Animals rights people? Because that’s another squashed buterflay and I’m starting to get a little uncomfortable here”. To samo zdjęcie jeszcze raz – dowolna odpowiedź;

 

Randal opuści gabinet psychiatry. Udajemy się zatem do metra I jedziemy do mieszkania Randala. Na drzwiach pokoju Mortimera używamy wizytówki psychiatry i wchodzimy do środka. Naszym celem jest otwarcie gabloty stojącej na biurku i zabranie z niego modelu. Przesuwamy drewno leżące w kominku ( log). Usłyszymy tykanie. Dopóki ono trwa, klikamy na pierwszą szufladę od góry ( top drawer).

 

 

 

Robimy zbliżenie panelu, na którym najpierw naciskamy czerwony przycisk.

 

 

 

Na regale z książkami wysuną się trzy książki. Klikamy po kolei: czerwoną, niebieską i zieloną. Usłyszymy metaliczny dźwięk.

 

 

 

Teraz w razie potrzeby jeszcze raz klikamy na drewno w kominku, bądź nie, po czym klikamy na środkową, drugą szufladę. Tym razem wciskamy zielony przycisk na panelu. Na regale wysuną się kolejne trzy książki. Tym razem naciskamy po kolei : brązową, zieloną i czerwoną książkę. Znów usłyszymy ten sam dźwięk.

 

 

 

Teraz klikamy na ostatnią, trzecią szufladę ( jeśli będzie taka potrzeba klikamy na drewno w kominku) i tym razem naciskamy na niebieski przycisk. Tym razem na regale wysuwają się cztery książki. Wciskamy po kolei : szarą, brązową, niebieską i żółtą książkę.

 

 

 

W ten sposób otworzymy schowek na dole. Zabieramy z niego klucz i otwieramy nim gablotę z modelem. Zabieramy go.

 

 

 

Opuszczamy mieszkanie Mortimera i wracamy na spotkanie miłośników Sc- fi = Sci – Fi Convention. Widzimy, że Mel źle się czuje. Rozmawiamy z nim, póki jest chory nic mu nie sprzedamy. Dowiadujemy się, że zatruł się hot dogiem i bardzo potrzebuje kawy. Dostrzegamy, że ma ją sprzedawca hot – dogów. Rozmawiamy z nim zatem, prosząc go o kawę. Ten jednak nie chce jej oddać. Wychodzimy więc na ulicę i rozmawiamy z Murray’em. Randal mówi mu, że w Sali doszło do zatrucia. Opowiadamy mu o Mel’u, po czym wracamy do środka i przechodzimy w lewo. Tu spoglądamy na okupowaną latrynę ( occupied latrine). Klikamy na nią ikoną ust i rozmawiamy z Mel’em. Wracamy do głównej sali. Jest tu już Murray, więc rozmawiamy z nim , po czym pokazujemy mu zgniłego hot – doga (rotten hot-dog) – ekwipunek. Wracamy do Mel’a , znów z nim rozmawiamy, po czym przechodzimy do głównej sali. Nie będzie tam już ani sprzedawcy hot – dogów, ani Murray’a, więc zabieramy kubek z kawą i wracamy do siedzącego w latrynie Mel’a. Dajemy mu kawę, a po chwili Randal sprzedaje model, otrzymując za niego mnóstwo pieniędzy. Zanim udamy się do Charle’go, rozdamy koszulki. Jedną z nich dajemy mężczyźnie przebranemu za supermena. Randal dostaje od niego wędkę. Przechodzimy teraz w lewo i kolejna koszulkę dajemy mężczyźnie przebranemu za Lorda Vadera. Tym razem dostajemy eukaliptusowego cukierka. Łączymy go z wędką. Dajemy Charlie’mu pieniądze i dowiadujemy się, że sprzeda nam pierścień, ale musimy mu przynieść figurkę Kapitana Red’a. Opuszczamy zatem to miejsce, próbując wyjść na ulicę. Pojawi się Doc, który ofiaruje Randal’owi plutonowy pręt ( plutonizm rod). Teraz udajemy się do metra i jedziemy do baru. Rozmawiamy z Elaine, po czym przechodzimy do stołu bilardowego. Przyglądamy się leżącej na nim niebieskiej kredzie ( chalk). Nie możemy jej ot tak zabrać. Wracamy zatem do Elaine i mówimy jej, że na stole brakuje jednej bili” „ Elaine, the cue Ball is mising” i otrzymujemy drugą. Kończymy rozmowę i umieszczamy bilę na stole, zabieramy jeden z kijów i klikamy nim na lampę wiszącą nad stołem.

 

 

 

Lampa spada, zrzucając na dół kredę. Zabieramy ją i używamy na figurce, którą mamy w ekwipunku. Opuszczamy bar i udajemy się w stronę redakcji Emersona. Przechodzimy pod drzwi lombardu i rozmawiamy z malującym hydrant Bob’em. Teraz zanurzamy figurkę (figure with a hat) w czerwonej farbie ( paint), a potem w pojemniku z utrwalaczem ( fixative).

 

 

 

Niestety pojawia się koala, który kradnie figurkę i wskakuje z nią do kanału. Umieszczamy zatem wędkę z cukierkiem eukaliptusowym ( fishing rod with boit) na włazie do studzienki, w jego dziurze ( hole). Koala zacznie lizać cukierka.

 

 

 

Teraz używamy na nim młotka. Randal nie będzie miał sumienia rzucić nim w zwierzaka, ale zrobi to za niego Bob. Zabieramy zatem nieprzytomnego zwierza. Przy okazji do ekwipunku trafia figurka, którą ukradł. Wracamy zatem do Sci – Fi Convention. Przechodzimyw lewo i dajemy figurkę Charlie’mu Randal otrzymuje pierścień. Spotkanie miłośników fantasy kończy się, więc wychodzimy tylnymi drzwiami ( emercenzy exit). Niestety Randal trafia na złodzieja, które chce okraść Randala. Używamy więc na nim koali.

 

Animacja

 

Niestety nie wszystko idzie pomyśli naszego bohatera i traci on pierścień Matt’a.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners