ROZDZIAŁ 8 - Decyzja Jacka - Jack Keane

lubiegrac poradniki Jack Keane ROZDZIAŁ 8 - Decyzja Jacka - Jack Keane



autor:agusia16

ROZDZIAŁ 8 - Decyzja Jacka

 

Oglądasz animację, w której schwytany zostajesz w pułapkę. Jack dowiaduje się prawdy o rodzicach, oraz o dalszych planach Doktora T. Zaskoczona planami szefa, Amanda nie wie, co o tym wszystkim myśleć.Jack zamknięty w szklanej pułapce, która, przy pierwszych promieniach słońca, ma spłonąć, musi się jakoś uratować. Jedynym ratunkiem w obecnej sytuacji, są nasiona fioletowej roślinki, która masz w inwentarzu. Weź je i użyj na sobie, klikając za głową Jacka. Po uwolnieniu się, zabierz leżący w naczyniu z naftą, knot i użyj go na szybie. Odnajdziesz wyjście. Wobec tego, wyjdź na zewnątrz. Przejdź kawałek do przodu. Na skale, po drugiej stronie , zauważysz małego człowieka, tego samego, który w wiosce, na targu, nazywał cię – Kartoflanym Nosem. Porozmawiaj z nim. Poproś go o pomoc i bądź niezmiernie uprzejmy, nie zwracając uwagi na jego docinki.Dostaniesz od niego pasek. Zabierz go i udaj się w lewo, do masztu. Użyj na nim paska, a następnie, klikając na niego, zejdź poziom niżej. Skieruj się na prawo, dotrzesz do skrzyń i pelikana. Zabierz z jednej ze skrzyń, naczynie, przedmiot premiowy. Teraz udaj się, prosto, a później na lewo, do następnych skrzyń. Tam też ,zabierz kolejny przedmiot premiowy, w postaci naczynia. Skieruj się z powrotem i wejdź do drzwi. W głębi, znajdziesz ostatni, premiowy przedmiot, zabierz go. Podejdź do oszklonej gabloty i użyj na niej pierścienia Keanów, a następnie, wyjmij stamtąd, podbierak.Przejdź na lewo, do regału. Na górze leży kufer, jednak Jack, nie może go dosięgnąć. Spójrz na drabinę, która, też się nie przyda, gdyż jest związana mocnym węzłem. Teraz udaj się w kierunku wyjścia i podejdź, do trzech piedestałów. Postaw na nich przedmioty premiowe, a odblokujesz kolejna premie i figurkę. Teraz kieruj się na zewnątrz. Podejdź do pelikana i użyj na nim podbieraka. Ptak wypuści z dzioba zardzewiałą puszkę. Wróć więc, do środka i użyj puszki na olinowaniu drabiny, a następnie, przesuń ją. Pojemnik spadnie na dół. Zabierz go, a następnie, obejrzyj w inwentarzu. Znajdziesz dynamit. Przejdź więc na środek pokoju i przyjrzyj się włazowi w podłodze. Nie da się go otworzyć.

 

 

 

Połóż więc na nim dynamit. Teraz trzeba będzie czymś go odpalić. Skieruj się więc w stronę regału. Nieopodal, na fotelu, znajdziesz wielką zapałkę, zabierz ją. Spójrz na płomienie. Podejdź do nich, a następnie, użyj na nich zapałki. Skieruj się do dynamitu, umieszczonego, na włazie i zapal go nim. Po chwili, wejście będzie stało otworem. Kliknij na wejście i zejdź na dół. Szybko uciekaj ze schodów, grożących zawaleniem. Podejdź do małego człowieka i porozmawiaj z nim.Obejrzysz animacje, w której okaże się, że człowiek ów cię zna i , że masz misję do spełnienia, ale żeby ona się udała, musisz przejść szkolenie. Jack godzi się w końcu z losem i udaje się w nieznane.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners