ROZDZIAŁ 2 - Rejs - Jack Keane

lubiegrac poradniki Jack Keane ROZDZIAŁ 2 - Rejs - Jack Keane



autor:agusia16

ROZDZIAŁ 2 - Rejs

 

Po obejrzeniu animacji i rozmowie z załogą, która domaga się zapłaty i rumu, podejdź do człowieka w kapeluszu i w poncho. Porozmawiaj z nim.

 

 

 

Następnie podejdź do byłego kapitana statku i porozmawiaj z nim. Opowie ci swoja historię i na karze ci nie wchodzenie do pobliskiego sklepu. Udaj się tam więc, natychmiast. Zajrzyj za zieloną zasłonę. Poznasz Amandę. Porozmawiaj z nią. Podejdź do poszukiwacza przygód i z nim też porozmawiaj. Musisz tak prowadzić rozmowę, by poszukiwacz przygód, udowodnił, że nim naprawdę jest. Otrzymasz od niego butelkę rumu, która tak bardzo pragnęła załoga.

 

 

 

Wróć do załogantów i wręcz jednemu z nich butelkę rumu. Zachęceni trunkiem, pobiegną trochę się zabawić. Teraz spokojnie możesz sięgnąć do skrytki w statku.

 

 

 

Niestety, teraz skrytka na niewiele się zda. Podejdź do agenta i porozmawiaj z nim, a dowiesz się o występkach pewnego Doktora T. Tajniak zleci ci też, pewne zadanie, wysłanie paczki. Problem polega na tym, iż paczuszka nie ma znaczka. Podejdź do Amandy i porozmawiaj z nią. Ona też wybiera się na Wyspę Zębów. Zgódź się zabrać ją w rejs, nieodpłatnie. Dziewczyna da ci list, na którym przyklejony jest znaczek. Trzeba będzie spróbować kupić znaczek. Udaj się więc w stronę sklepu. Po drodze wręczając pechowemu kapitanowi, przegniłą deskę, zaczątek jego nowego statku. Pozwoli ci ona zabrać swoją fajkę. Zabierz ją oczywiście. Wejdź do sklepu, spójrz na skrzynkę pocztową, a następnie porozmawiaj ze sprzedawcą. Niestety sklepikarz żadnych znaczków, nie posiada. Kup więc trzy towary po 10 szylingów i wyjdź ze sklepu. Skieruj się na lewo, do skrzyń. Wejdź na nie i idź na lewo, do końca. Dojdziesz do okna na którym stoi miska z płatkami. Wokół niej krążą osy. Użyj na misce fajki, a następnie zabierz ją.Najpierw zeskocz na dół, na tył sklepu i pozbieraj puszki po herbacie, przedmioty premiowe. Ustaw je na puszkach znajdujących się przy ścianie. W ten sposób odblokujesz premię.Wejdź na skrzynię i wróć na ulicę. Udaj się do statku, a następnie kawałek dalej. W wodzie znajdziesz lekko zatopioną łódkę. Nabierz wody do miski. W inwentarzu połącz miskę z wodą, z listem Amandy. Gdy znaczek się odklei, przyklej go do paczki agenta.Teraz udaj się do sklepu, wrzuć paczkę do skrzynki pocztowej i wyjdź ze sklepu. Udaj się na prawo. Pod tarasem, znajdziesz swoja załogę. Porozmawiaj z nimi o odpłynięciu. Pochwal się zakupionymi w sklepie towarami. Gdy załoga odejdzie, udaj się za nimi i odbij od brzegu. Popłyniecie w dalszy rejs.Obejrzysz animację, w której, na skutek, niewiedzy agenta, statek Jacka wpada na skały, załoga odpływa z Amandą, a jedyna możliwa droga wydostanie się z tego miejsca, zostaje zawalona, przez uczynnego agenta. Jakoś się trzeba wydostać. Podejdź do współtowarzysza i porozmawiaj z nimi. Jego pomoc będzie polegała na ofiarowaniu ci szpulki nici i lontu. Zabierz leżący na ziemi słoik skarbonkę i rozgwiazdę, przedmiot premiowy.

 

 

 

Spójrz na gęste zarośla, użyj na nich noża i wejdź do jaskini. Znajdziesz tam muszkiet, a nieco dalej kolejną rozgwiazdę. Obejrzyj muszkiet w inwentarzu, a otrzymasz trochę prochu. Wyjdź na zewnątrz, znajdziesz tam kolejna rozgwiazdę. Udaj się na samą górę schodów. Dojdziesz do skały z rozpadliną. W inwentarzu, połącz słoik- skarbonkę, z prochem i lontem. Tak otrzymany ładunek wybuchowy, użyj na rozpadlinie i podpal zapalniczką. Przejdź kawałek do przodu, następnie, przeskocz na druga stronę. Zwróć uwagę na leżącą na ziemi kolumnę. Teraz skieruj się na drewniany most . Staniesz przed statkiem. Spójrz na olinowanie twojego okrętu i użyj na nim noża.

 

 

 

Okręt przewróci się. Wróć zatem z powrotem, wejdź na schody i udaj się na prawo. Podnieś kolejne rozgwiazdy. Po desce statku, przejdź na okręt i zabierz znalezione tam rzeczy, tj. worek marynarski, wędkę i białego robaka. Teraz udaj się do jaskini, przejdź na druga stronę, a następnie skieruj się w lewo. W wodzie dostrzeżesz pływającą deskę. W inwentarzu połącz robaka ze szpulką nici i z wędką i użyj na desce. Wróć do agenta i połóż deskę na kolumnie. Wejdź na skałę nieco wyżej i zeskocz na deskę. Niestety nasz pomocnik, jest nieco za ciężki. Musicie zamienić się miejscami.

 

 

 

Znów skocz na deskę, a znajdziesz się o półkę skalną wyżej. Zabierz leżący tam klin. Przyjrzyj się głowie posągu. Weź przeszkadzający w zepchnięciu młynek modlitewny. Głowa się sturlika, ale nasz agent jest za ciężki. Porozmawiaj z nim. Przyjrzyj się skrzyni, ona może ci pomóc w twoim zadaniu. Udaj się więc po schodach, znajdujących się z lewej strony, na górę. Znajdziesz tam, wosk do włosów i fragment głowy, a nieco dalej następny. Wejdź na drewniany pomost i podnieś kolejną rozgwiazdę i haczyk. Teraz wróć z powrotem i podejdź do bordowych drzwi. Użyj na nich haczyka i wejdź do środka. Na wprost, znajdziesz ostrą przyprawę, a nieco dalej broszkę. Wracaj na most. Na kołowrocie użyj wosku, (wcześniej przetnij go nożycami) i zakręć korbą. Lina wysunie się. Zejdź po niej na dół. Znajdziesz tam kolejny fragment głowy. Przyjrzyj się ostrygom, tkwiącym w statku. Użyj na nich ostrej przyprawy. Twoim oczom ukaże się perła. Teraz wespnij się liną na górę, do skrzyni. Po kolei umieszczaj je w skrzyni. Za nim włożysz ostatnią z nich, porozmawiaj z agentem , aby ściągnął ubranie. Teraz możesz umieścić kolejna głowę. Zanim nasz golasek dotrze na górę, pojawi się niedoszła panna młoda. Porozmawiaj z nią. Poproś ja o pomoc. Aby cokolwiek zrobiła, w inwentarzu połącz perłę z broszką i daj ją kobiecie. W zamian da ci pnącze, ale nie o to chodziło Jackowi. Zabierz pnącze, skieruj się po schodach , znajdujących się po lewej stronie, na górę. Teraz przejdź przez drzwi idź na koniec drogi. Znajdziesz tam maszt, zawieszony na skale, użyj na nim pnącze. Pojawi się agent i obydwoje wyjdziecie na górę. Przemądrzały osobnik, zostanie porwany.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners