Phaidros - J.U.L.I.A.: Among the Stars

lubiegrac poradniki J.U.L.I.A.: Among the Stars Phaidros - J.U.L.I.A.: Among the Stars



autor:agusia16

Phaidros

 

Wybieramy zatem tę planetę, po czym klikamy na jej obraz na monitorze.

 

Animacja

 

Odezwie się Julia, która chce, by Rachel pomogła jej w przywróceniu pamięci. Pamięć Julii składa się z kilku obrazów, przypominających puzzle. Każdy kwadrat, składa się z dziewięciu elementów, które przedstawiają planety, do których będziemy podróżować. Z lewej strony znajdują się kwadraty, w których pomieszane są wszystkie elementy, składające się na dany prawidłowo ułożony kwadrat. Z prawej strony zaś znajduje się kwadrat, który układamy. Elementy na prawym kwadracie możemy przesuwać klikając lewym przyciskiem myszy. Gdy chcemy zmienić dany kwadrat na prawym kwadracie, klikamy na niego prawym przyciskiem myszy. Gdy chcemy, by jeden z elementów pojawił się na prawym kwadracie, klikamy na ten element na jednym z lewych kwadratów, a obraz całego kwadratu pojawia się na prawym, dużym kwadracie. Wtedy tylko przesuwamy ów element na prawym kwadracie, by znalazł się na właściwym miejscu, a potem klikamy na kwadrat z obrazem układanego obrazu na lewym kwadracie, a potem klikamy na miejsce, w którym powinien być ułożony przez nas element na prawym kwadracie, a pojawi się tam.

 

 

 

Ułożony kwadrat zostanie zaznaczony na zielono. Gdy wykonamy zadanie Julia aktywuje przenośnie analizowanie próbek.

 

 

 

Wybieramy zatem ponownie zakładkę „Workbench” i zakładkę „Lunch upgrade interface”, by ponownie ułożyć elementy i aktywować system.

 

 

 

Teraz możemy udać się w podróż na kolejną planetę. Klikamy zatem na jej obraz na monitorze i gdy zostanie zeskanowany, wysyłamy na nią Mobota, czyli klikamy jeszcze raz. Od tej chwili będziemy mogli analizować zebrane próbki bezpośrednio z naszego menu, klikając na zakładkę z kolorowymi kulkami. Znajdziemy się przed drzwiami opuszczonej stacji badawczej. Zerkamy na zniszczone platformy i na piasek (Sand), którego Mobot pobierze próbkę. Zerkamy na stację i drzwi do niej prowadzące, są zamknięte. Rachel będzie chciała przywrócić zasilanie. Przechodzimy za stację, czyli w prawo. Tu zerkamy na kabel leżący w piasku (cable). Mobot pobierze jego próbkę. Przyglądamy się pękniętym elementom leżącym na piasku. Stacja została zaatakowana. Wyciągamy z piasku wtyczkę kabla (plug cable). Z piasku wydostajemy także metalowy pręt (metal bar). Przyglądamy się panelom słonecznym (solar panel). Są ustawione w prawidłowej pozycji i po chwili zasilanie zostanie przywrócone. Zerkamy zatem w dół (znaki zapytania) i odkrywamy komorę (compartment). Zawiera jednostki oczyszczające powietrze. Na razie nic tu nie zrobimy.

 

 

 

Wracamy więc przed wejście do stacji. Widzimy jak drzwi stacji otwierają się i zamykają. Klikamy więc na nie i umieszczamy w nich metalowy pręt (insert metal bar), otwierając drzwi i wchodzimy do środka. Zerkamy na zdeformowany urządzenie czyszczące z lewej strony (deformed clearing unit), po czym zerkamy w otwór w nim (examine opening). Mobot znajduje w nim papier Yamabushi, klikamy , by Mobot przeskanował kartkę (scan papers). Do ekwipunku trafiają kawałki kartki. Zerkamy na zdeformowaną poręcz z prawej. Przyglądamy się organiczne substancji na ścianie przy drzwiach i na ścianie z prawej (organic substancje)Mobo pobiera dwie próbki. Zabieramy leżący na podłodze multiklucz (multitool). Zerkamy na zepsuty panel z lewej strony drzwi (broken panels) i na gniazdo elektryczne (socket). Ktoś próbował dostać się na stację za wszelką cenę. Zerkamy także na drzwi, które są zamknięte. Nie da się je otworzyć bez odpowiedniego schematu.

 

 

 

Pora na przeanalizowanie zebranych próbek. Umieszczamy po kolei wszystkie zebrane próbki i badamy je, poznając wiele ciekawych informacji na ich temat. Na koniec zostawiamy sobie kawałki kartki. Gdy przyjdzie na nie pora, na ekranie pojawi się czerwony panel z napisem :” enter enhanced analysis”. Klikamy na niego, a pojawi się nasze kolejne zadanie. Musimy poskładać podarte kawałki kartki. Prawidłowo ustawiony, umieszczony element, który można obracać PPM, zmieni kolor na zielony. Aby tak się stało, musimy go prawidłowo ustawić. Po ułożeniu układanki, okaże się, że znajduje się na niej kod, potrzebny do otwarcia drzwi, prowadzących dalej na stację – schemat.

 

 

 

Wybieramy więc ponownie gniazdo elektryczne (socket), po czym instalujemy na nim multiklucz (plug multitool into socket). Zgodnie z podpowiedzią z kartki, którą poskładaliśmy, a której obraz pojawił się w prawym, górnym rogu, łączymy wszystkie obracające się panele, przeciągając białe linie, zgodnie z podpowiedzią: 1-2, 3;, 2-4; 4-4, 5-2, czyli:

 

- 1 górne do 1 dolne;

- 1 górne do 3 dolne;

- 2 górne do 4 dolne;

- 3 górne do 1 dolne;

- 4 górne do 4 dolne;

- 5 górne do 2 dolne.

 

 

 

 

Zadanie wykonane.

 

 

 

Drzwi otworzą się i znajdziemy się w dalszej części stacji. Mobot stwierdzi, że coś nie tak jest z powietrzem, w którym jest duże stężenie azotu. Musimy je oczyścić. Zerkamy na pojemnik (container), który tutaj leży, po czym klikamy na niego po raz drugi. Zerkamy na broń laserową, opartą o ścianę (laser gun). Sprawdzamy ją, po czym zabieramy. Zerkamy na resztę aktywnych miejsc w lokacji, po czym wchodzimy w drzwi, przechodząc do kolejnego pomieszczenia stacji.

 

 

 

Tu zerkamy na rurę wystającą z systemu wentylacyjnego i leżący obok łom. Zerkamy na biurko, na drzwi z prawej, do których potrzebna jest karta ID. Zerakmy na biurko z lewej strony, n którym leży kolejny elektroniczny notatnik (data pad). Leży tam też kostka Rubika. Zerkamy na drzwi z lewej, tu też potrzebna jest karta. Przyglądamy się szkicom wiszącym nad biurkiem i n komputer (stadion computer), po czym wchodzimy w drzwi ze znakiem zapytania nad drabinką.

 

 

 

Trafiamy na korytarz prowadzący do kwater damskich i męskich. Zerkamy na pusty schowek z lewej i na otwartą pokrywę na środku. Sprawdzamy drzwi prowadzące do sypialni męskiej. Są wygięte w powodu eksplozji. Rachel będzie chciała, by Mobot jakoś się tam dostał. Przechodzimy w drzwi z lewej, do damskiego dormitorium. Tu zerkamy na leżące na podłodze kartki, diagramy na ścianie i na buty. Przyglądamy się leżącemu na podłodze, zepsutemu padowi. Zerkamy na łóżko, z którego zabieramy kartę ID. Przyglądamy się pojemnikowi na tlen. Zerkmay jeszcze na przedmioty walające się na podłodze i na szafki, do których musimy odpowiedni kod.

 

 

 

Wracamy do centralnego pomieszczenia stacji i przyglądamy się komputerowi wiszącemu nad biurkiem. Czytamy wpisy z karty ID Marity Robinson. Przeglądamy wiadomości:

 

- kod – szafka Marita : 987654

 

Przyglądamy się zdjęciom, po czym wychodzimy z komputera i wędrujemy do damskiej sypialni. Zerkamy na dolną szafkę i wpisujemy do niej kod: 987654, po czym potwierdzamy nasz wybór.

 

 

 

Szafka otworzy się, więc zaglądamy do niej i znajdujemy notatnik elektroniczny (data pad). Postępujemy z nim podobnie jak z poprzednimi, czyli wkładamy kartę SD, potwierdzamy ją, po czym odnajdujemy hasło, które brzmi:

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners