Rozdział I - The Tiny Bang Story

lubiegrac poradniki The Tiny Bang Story Rozdział I - The Tiny Bang Story



autor:agusia16

Rozdział I

Pozbieraj puzzle, których w tej lokacji jest 5.

 

Po zebraniu rozrzuconych puzzli przyciśnij czerwony przycisk na górze przy drzwiach. To wejście do windy. Musisz wejść natychmiast, zanim drzwi windy się zamkną.

 

Wjedziesz na górę. Na miejscu pozbieraj 4 puzzle. Spójrz na drabinę w otwartym przejściu na górze - okaże się, że brakuje kilku metalowych szczebli, które masz do zebrania.

 

Pojawi się okienko z prawej strony, które od tej pory pokazywać będzie jaki przedmiot należy odszukać i w jakiej ilości. W tej chwili do odszukania będzie określona liczba metalowych szczebli drabiny. Zabierz jeden z nich i zjedź ponownie na dół.

 

Zabierz dwa kolejne szczeble, a następnie kliknij na metalowy właz budowli, a kolejnym przedmiotem do odszukania będzie klucz francuski, którym trzeba będzie odkręcić śruby w metalowej pokrywie.

 

Zajrzyj do kuchni - małe wejście z prawej strony. Wewnątrz zabierz 3 puzzle. Weź także jeden metalowy szczebel.

 

Po wyjściu ze zbliżenia kliknij na zwrotnicę kolejową, a zobaczysz panel z kodem. Twoim zadaniem jest poznanie go.

 

Spójrz zatem na płytkę znajdującą się na ścianie na górze. Zobaczysz na niej cyfry i znaki. Twoim zadaniem, aby poznać kod jest odszukanie na tablicy par cyfr i symboli.

 

Klikaj zatem na odpowiednik danej cyfry, tak by został zaznaczony, aż do pozostawienia na tablicy trzech znaków. Powinny pozostać trzy znaki, czyli 7, I i symbol trójkąta.

Zaznacz zatem:

4 i płytkę z czterema bolcami;

rękę i kostkę z pięcioma oczkami;

6 i rzymską cyfrę IV;

8 i 8 powiększone;

0 i koło przy śrubie;

2 i powiększone 2;

9 i 9

 

Poznałeś kod. Wróć zatem na dół do zwrotnicy i w panelu wpisz rozszyfrowany kod, czyli 7, 1 i 3, bo trójkąt ma trzy boki.

 

Po wpisaniu kodu wciśnij czerwony przycisk. Zadanie zostanie wykonane i zwrotnica się otworzy. Zabierz tkwiący na drzwiach metalowy szczebel. Kliknij na otwarty panel zwrotnicy, a odszukać będziesz musiał 9 żarówek.

 

Jedną z poszukiwanych żarówek znajdziesz nad drzwiami do windy. Wejdź na górę.

 

Zabierz kolejną żarówkę, po czym umieść szczeble na drabinie i wejdź na górę.

 

Pozbieraj puzzle, których w tej lokacji, znajdziesz 6. Zabierz 3 żarówki.

 

Kliknij na babcię, a z dymku który się pojawi dowiesz się, że potrzebuje klucza, który otrzymasz, jak tylko naprawisz obraz. Kliknij zatem na obraz wiszący na ścianie z lewej strony, przyjdzie Ci odszukać 25 butelek z kawałkami obrazu. Kliknij również na skrzynię, będziesz musiał odszukać klucz. Otwórz szafę z prawej i zabierz puzzla.

 

Wejdź na górę schodami z lewej i zabierz kolejne 4 puzzle. Weź 3 żarówki. Zerknij na lunetę.

 

Pojawi się pierwsze zadanie zręcznościowe. Przez przyrząd widzisz wznoszące się do góry balony, do których przyczepiona jest butelka. Klikaj na te balony, na których wisi butelka z kawałkiem kartki. Jest to fragment poszukiwanego obrazu. Dotknij szybko balon, by pękł, a butelka trafi do Ciebie.

 

Czynność musisz powtarzać dotąd aż uzbierasz 25 butelek z kartką. Zejdź na dół do babci i użyj zebrane butleki na obrazie z lewej strony. Tym razem przyjdzie Ci poskładać porozrzucany obraz, tak by tworzył całość.

 

Wyjdź ze zbliżenia, na podłogę spadnie klucz, zabierz go. Kluczem otwórz skrzynię i zajrzyj do środka. Zabierz 2 kawałki puzzli, klucz i żarówkę.

 

Zejdź na sam dół, użyj klucz na metalowej pokrywie, by dostać się do środka. Kliknij na otwarte urządzenie, tym razem będziesz musiał odszukać 8 kawałków rur i 7 trybików. Z tej lokacji zabierz 2 trybiki i rurę. Zajrzyj do kuchni, zabierz jeden trybik i jedną rurę.

 

Wejdź na górę. Zabierz rurę i weź trybik schowany w schowku.

 

Przejdź po drabinie na górę, weź trybik schowany w pokrywie włazu prowadzącego na dół. Zajrzyj do skrzyni. Zabierz z niej kolejny trybik i koleją rurę. Weź również rurę, która tkwi w poręczy. Otwórz szafę i zabierz z niej kolejną rurę.

 

Udaj się na górę, zabierz ostatni trybik i dwie rury.

 

Zejdź na sam dół i umieść żarówki w zwrotnicy. Tym razem Twoim zadaniem będzie przestawianie ich za pomocą czterech przycisków ze strzałkami znajdującymi się w środku. Należy nimi tak obracać, by pionki w trzech kolorach znalazły się w odpowiednich miejscach, czyli pionki: czerwony na samej górze, fioletowy na środku, zaś zielone na dole.

 

Po ułożeniu panelu usłyszysz dźwięk działającej zwrotnicy. Teraz zajmij się panelem z lewej strony, gdzie należy umieścić wszystkie rury i trybiki. Urządzenie zacznie działać. Przestaw zatem zwrotnicę naciskając czerwoną gałkę, a wskaźnik przesunie się w dół. Zapali się zielone światło. Wciśnij pomarańczowy przycisk znajdujący się pod machiną z lewej strony, otworzy się właz umożliwiając wejście do środka. Wejdź do środka.

 

Znajdziesz się w parowozowni. Twoim zadaniem będzie odszukanie, a następnie poskładanie kolejnych części pociągu. Na obrazie wiszącym z prawej strony na górze znajduje się ilość szukanych elementów, po jej złożeniu w całość ukaże się obraz lokomotywy. Do odszukania jest 16 elementów lokomotywy.

 

Pozbieraj je wszystkie i umieść we właściwym miejscu.

 

Na koniec kliknij na zielony znaczek, by potwierdzić wykonanie zadania. Pociąg ruszy w dalszą podróż. Pozostanie Ci ułożenie pierwszej części zniszczonej Tiny. Poukładaj zatem puzzle, by odbudować część planety.

 

Kliknij kontynuuj, by zakończyć rozdział.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners