Kraina Bajek - Reksio i Czarodzieje

lubiegrac poradniki Reksio i Czarodzieje Kraina Bajek - Reksio i Czarodzieje



autor:agusia16

 

Kraina Bajek

 

Zejdź na dół. Kolejny raz pojawi się gęś. Pokonaj ja czarami. Po walce, porozmawiaj z kamieniem, po czym zabierz go.

 

 

 

Przejdź przed siebie. Na swojej drodze natkniesz się na Czerwonego Kapturka, żabę z porwanym kapturkiem. Potrzebna jest pomoc w jego zszyciu. Zabierz go.

 

 

 

 

 

 

Przejdź w dół ekranu, a tym razem natkniesz się na Królewnę Śnieżkę, której gdzieś zgubili się przyjaciele krasnoludki. Wybrali się oni zbadać podziemia chatki z piernika i dotąd nie wrócili. Jeśli ich znajdziesz, otrzymasz w zamian jabłko, które jest zatrute. Spożycie go, spowoduje zaśnięcie na wiele lat.

 

 

 

Przejdź prosto, przed siebie. Tym razem natkniesz się na Szewczyka Dratewkę, który oczywiście może zszyć kapturek ( pokaż mu go), ale najpierw chce odzyskać swoje siedmiomilowe buty, które ukradł mu kot.

 

 

 

Przejdź w prawo. Tym razem natkniesz się na żabę siedzącą na wielu materacach. Podejrzewa ona, że jest księżniczka, ale żeby się przekonać, potrzebuje ziarnka, które podłoży pod materace. Przejdź w dół ekranu, do smoka. Zabierz wiaderko i przejdź przed siebie. Tym razem staniesz przed Baby Jagą. AliBaba Jaga, straciła swój dom z piernika i potrzebuje nowego lokum. Przejdź na dróżkę, po której skacze kot w butach. Twoim zadaniem będzie złapanie kota i odzyskanie Szewczykowych siedmiomilowych butów. W tym celu klikaj na kota i tak ustaw naszych bohaterów, by kot odbiwszy się uderzył w pszczeli ul. Ul spadnie na ziemię. Teraz ponownie klikaj na kota, tak, by stanął na rozlanym miodzie. Wtedy zabierz jego buty, a raczej buty Szewczyka Dratewki.

 

 

 

Przejdź do szewczyka i oddaj mu buty, po czym daj mu kapturek do zszycia. Zabierz beczkę, na której siedział Dratewka, klikając na nią. Przejdź w lewo, a znajdziesz się przed słynną chatką z piernika. Kliknij na kwiatek, w który wyraźnie ktoś się szamocze. Tą osobą okaże się być Calineczka. W nagrodę otrzymasz magiczne ziarenko. Umieść beczkę przy chatce, w miejscu padającego promienia słonecznego i po wybuchu, wejdź do środka.

 

 

 

Twoim zadaniem jest uratowanie wszystkich krasnoludków, przeprowadzając ich bezpiecznie przez kolejny w tej grze labirynt. Reksio i Kretes muszą działać zespołowo. Wszystkie postacie, muszą znaleźć się w przejściu po lewej stronie.

 

 

 

Gdy wykonasz zadanie, najpierw wróć do Czerwonego Kapturka i oddaj zszyty kapturek, a potem do Śnieżki, a otrzymasz jabłko. Przejdź do żaby siedzącej na materacach. Podłóż pod nie ziarenko, a wyrośnie olbrzymia roślina. Wespnij się na górę. Twoim zadaniem jest dotarcie na szczyt.

 

 

 

Możesz się schylać. Musisz omijać robaki drepczące po pnączach i klikając na odpowiednie konary, wejść na górę.

Na szczycie porozmawiaj z Królową Śniegu, której roztopił się lodowy zamek. Wróć do smoka i wylej na niego wodę z wiaderka, a góra zamarznie. Przejdź w miejsce z dziurze po domku z piernika i przejdź w górę ekranu. Trafisz do olbrzyma, który blokuje przejście. Zauważ, że przy jego nogach maszeruje jeż. Umieść na jego igłach zatrute jabłko.

 

 

 

Olbrzym sięgnie po nie. Gdy je zje, zaśnie. Wtedy przejdź do przodu. Znajdziesz się przed lokum Sherksia. Porozmawiaj z nim. Chciałby wrócić do domu, lecz brakuje mu dwóch rzeczy. Daj mu prowiant, czyli koszyk od Kapturka i kamień.

 

 

 

Gdy Shreksio odleci, wejdź do jaskini. Kolejny raz pojawi się gęś, która pokonaj czarami. Po wygranej walce, zabierz prawo własności leżące na stoliku.

 

 

 

Przejdź do AliBaby Jagi i daj jej dokument własności nory. Dostaniesz zaczarowany grzebień. Udaj się na ścieżkę w lewo. Użyj grzebienia na kamiennej żabie.

 

 

 

Gdy żaba się odsunie, przejdź na ścieżkę w górę. Znajdziesz się przed jakąś grotą. Spójrz na papugi, a potem kliknij na wycieraczkę, pod którą znajdziesz klucz. Zabierz go.

 

 

 

Otwórz drzwi jaskini i wejdź do środka. Wewnątrz znajdziesz lampę, a w niej Jina. Porozmawiaj z nim. Zada Ci jedną zagadkę. Rozwiązanie polega na umieszczeniu dwóch kubków w trzecim, czyli włożeniu jednego w drugi. W takich złożonych kubkach, umieść wszystkie monety.

 

 

 

Jin spełni dwa życzenia, pozostanie jeszcze jedno. Udaj się zatem do Królowej Śniegu. Dzięki Jinowi, spełni się marzenie Królowej o nowej posiadłości. Z domu, który się pojawi, wyjdzie Chrumburak, z którym porozmawiaj na każdy temat, uzupełniając kartę śledztwa. Zakończyłeś ten etap gry w Krainie Bajek, więc udaj się do platformy z miotłą i odleć do miasta.

 

Miasto

 

Udaj się na uniwersytet i przejdź do Serpentusa Snejka, by nauczyć się ostatniego czaru. W ten sposób nauczyłeś się już wszystkich czarów i musisz, jak poinformuje Cię czarodziej, udać się do Waldemara Morsa, by nauczyć się czarów na poziomie trzecim. Opuść gabinet i uniwersytet i przejdź na przystań, do Smokręta, by wyruszyć do czarodzieja Waldemara Morsa.

 

Lot Smokrętem

 

Wykonaj kolejny lot smokiem, omijając przeszkody i gasząc ogień.

 

Waldemar Mors

 

Przed jamą, znowu natkniesz się na gęś, którą pokonaj za pomocą czarów. Wejdź do jaskini, do siedziby czarodzieja. Naucz się nowego czaru, jak zwykle trenując na manekinie. Porozmawiaj z czarodziejem, a twoja karta śledztwa zostanie zaktualizowana. Będziesz miał już wszystkie postaci potrzebne do rozwiązania zagadki, któż tak mąci.

 

 

 

Udaj się zatem w drogę powrotną do miasta, lecąc po raz kolejny na smoku.

 

Miasto

 

Udaj się na uniwersytet. Przejdź do Burektora Mateusza. Dostaniesz kolejne zlecenie pokonania Drobiu Chaosu, który zbliża się do bram uczelni. Przejdź zatem do furty, a pojawi się kolejna gęś. Pokonaj ją za pomocą czarów i udaj się do furty, podając hasło przekazane Ci przez Burektora. Po pokonaniu drobiu, udaj się do sali, w której zebrali się już wszyscy czarodzieje, by wskazać Tego, Który Tak Mąci.

Ponownie spójrz na kartę śledztwa. Klikaj na ikonki przedstawiające czarodziejów, by jeszcze raz wysłuchać ich podpowiedzi. Wyłącz je teraz. Jeden z nich kłamie. Gdy na karcie pozostanie dwójka podejrzanych, wyłącz jednego z nich i wskaż Tego Który Tak Potwornie Mąci. Pamiętaj, że dla każdej gry, złym czarodziejem jest inna osoba. W moim przypadku był to Burator Mateusz. Gdy poprawnie wytypujesz przestępcę, otworzy on portal i ucieknie. Udaj się w pościg za nim.

 

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners