Po drugiej stronie lustra - Mroczne Arkana: Carnival (Dark Arcana: The Carnival)

lubiegrac poradniki Mroczne Arkana: Carnival (Dark Arcana: The Carnival) Po drugiej stronie lustra - Mroczne Arkana: Carnival (Dark Arcana: The Carnival)



autor:agusia16

Po drugiej stronie lustra

 

Przejdź do parku, w alejkę i do karuzeli. Użyj małpki na masce leżącej na karuzeli, na górze, a otrzymasz ostatnia maskę.

 

 

 

Teraz spójrz na bramę , na której umieść wszystkie pięć masek. Kliknij na bramę, by ja otworzyć.

 

 

 

Obejrzysz animację.

 

Animacja

 

Wejdź w bramę. Zabierz kółko wiszące na tablicy z plakatem. Kolejne znajdziesz na namiocie, na górze. Użyj zatem małpki, by je przyniosła.

 

 

 

Przejdź w prawo. Spójrz na skrzynię, na której znajdziesz głowę zaklinacza węży. Zabierz ją.

 

 

 

Wyjdź ze zbliżenia i spójrz na figurkę zaklinacza. Umieść na nim brakującą głowę.

 

 

 

Przejdź w stronę wejście do cyrku. Zejdź na dół, na rozwalony most, w prawo. Spójrz na wielką filiżankę. Pozbieraj przedmioty z listy lub zagraj. Znajdziesz wsuwkę. Wróć na górę. Przejdź na plac zabaw, za bramę. Pozbieraj przedmioty z listy lub zagraj. Znajdziesz monetę. Spójrz na coś w rodzaju karuzeli. Zabierz cedzak i rękawicę.

 

Przejdź do zaklinacza i w automacie umieść monetę. Zabierz fujarkę.

 

 

 

Przejdź w prawo, w stronę zamkniętej klatki. Na kłódce użyj wsuwki, by ja otworzyć. Otwórz klatkę i zabierz zepsutą żarówkę.

 

 

 

Udaj się ponownie na zawalony most. Zejdź na dół i spójrz na beczkę. Aby wyłowić obręcz, użyj cedzaka, by pozbyć się pływającej w odzie rzeczy. Teraz zabierz obręcz. Spójrz na żarówkę. Ponieważ jest gorąca, odkręć ją, używając gumowej rękawicy. Wróć do wcześniej otwartej klatki i wkręć żarówkę. Zabierz kij. Spójrz na panel z prawej. Brakuje jednego kabelka. Zejdź ponownie w dół, po zawalonym moście i na wiszącej figurce, użyj kija.

 

 

 

Zobaczysz brakujący kabel. Aby go zabrać, musisz najpierw pozbyć się węża. Użyj na nim fletu. Zabierz kabel.

 

 

 

Ponownie spójrz na filiżankę. Pozbieraj przedmioty z listy. Otrzymasz czerwony kabelek.

 

 

 

Przejdź do skrzyni. W panelu umieść dwa zebrane kabelki. Twoim zadaniem będzie ich poukładanie, tak by pokrywały się kolorami.

 

 

 

Gdy wykonasz zadanie, przekręć dźwignię. W ten sposób ruszysz nieco diabelski młyn. Spójrz na niego, by pozbierać przedmioty z listy lub zagrać. Znajdziesz ostatni krążek. Zabierz go.

 

 

 

Przejdź do wejścia do namiotu cyrkowego. Zrób zbliżenie i poukładaj brakującego kręgi.

Twoim kolejnym zadaniem będzie ustawienie kręgów w odpowiedniej pozycji, tak, by utworzyły węża.

 

 

 

 

Wejdź do namiotu. Zabierz pompkę. Wyślij małpkę na górę, by zabrała figurkę konia, leżącą na rusztowaniu z prawej.Spójrz na klatkę z lewej. Przesuń przedmioty i z kieszeni wyciągnij klucz.

 

 

 

Drogę zastawi Ci lew. Wróć z powrotem i spójrz na manekina z przewieszoną u szyi skrzynką. Otwórz ją za pomocą kluczyka.

 

 

 

Pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz plastry. Wróć z powrotem w tył i spójrz na stoisko z popcornem z lewej. Kolejny raz pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz jedną z trzech płyt winylowych. Zabierz ją. Spójrz na kościaną karuzelę przed Tobą. za pomocą plastrów, sklej popękane koło ratunkowe. teraz napompuj je za pomocą pompki.

 

 

 

Zabierz je. Spójrz na drzwi przed Tobą. Zabierz część mechanizmu do drzwi. Możesz je umieścić na miejscu.

 

 

 

Przejdź trzy razy do tyłu, do karuzeli. Umieść na miejscu brakującą figurkę konia.

 

 

 

Pojawi się kolejne zadanie. Polega ono na zapaleniu wszystkich czaszkowych przycisków. Musisz je wciskać w określonej kolejności.

 

 

 

Wciskaj zatem licząc od lewej :

 

2, 4, 6

 

Otworzy się schowek, z którego wyciągnij kolejną część mechanizmu do drzwi.

 

 

 

Wróć do drzwi i umieść w nich drugą, metalową część mechanizmu.

 

 

 

Wejdź do środka, do baru. Spójrz na stolik, na który stoi keczup. Przyjrzyj się kartce z kodem. Po wyjściu ze zbliżenia, zabierz kolejną winylową płytę.

 

 

 

Spójrz na drzwi z prawej. Są zabezpieczone łańcuchem. Przejdź trzy razy w tył, po czym skręć w prawo, tam gdzie ustawiałeś kabelki. Spójrz na diabelski młyn. Pozbieraj przedmioty z listy. Zajdziesz ostatnia płytę winylową.

 

 

 

Wróć do baru i spójrz na szafę grającą. Włóż wszystkie trzy płyty.

 

 

 

Ponownie kliknij na szafę. Kolejne zadanie to otwarcie schowka poprzez odpowiednie wybranie muzyki. Podpowiedzią jest kartka z prawej i lista piosenek na kartce z lewej.

 

 

 

Gdy prawidłowo ustawisz piosenki, wciśnij przycisk play. Otworzy się schowek. Zabierz jego zawartość.

 

 

 

Przejdź trzy razy w tył , po czym w prawo. Spójrz na skrzynkę. Pojawi się kolejne zadanie. Tym razem musisz dzięki przyciskom ustawić odpowiednie symbole, zgodnie z kartką z bary.

 

 

 

Od góry układ wygląda następująco:

 

- chleb, mleko, ser i pomidor

 

 

 

Gdy wykonasz zadanie, skrytka otworzy się. Zabierz diament.

Wróć do baru i spójrz na ladę z prawej. Przetnij szybę za pomocą diamentu. Zabierz nożyce do metalu. Spójrz także na kawał mięsa.

 

 

 

Ponownie zerknij na drzwi zastawione łańcuchem. Przetnij łańcuch za pomocą nożyc. Wejdź do środka. Obejrzyj animację.

 

Animacja

 

Spójrz do kontenera. Pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz łom.

 

 

 

Spójrz na samochodzik na karuzeli. Umieść akumulator. Kliknij na kabelki, by ją przyłączyć.

 

 

 

Wyjdź ze zbliżenia i spójrz na wiszące kamienie. Coś widać z daleka, ale nie możesz tego dosięgnąć.

 

 

 

Wróć do baru i przyjrzyj się pęknięciu w ścianie za barem. Użyj na nim łomu. Otrzymasz sznur. Połącz go z kołem ratunkowym.

 

 

 

Wróć na klif. Umieść małpkę na wiszących skałach i gdy dotrze na ostatnią skałę, rzuć jej kolo ratunkowe. W ten sposób otrzymasz koło.

 

 

 

Umieść je na miejscu.

 

 

 

Wejdź do wózka i rusz przed siebie. Spójrz na sidła, w których utknął przedmiot. Zerknij na pianino, w którym brakuje klawiszy, spójrz także na tablicę z plakatem, przed tobą.

 

 

 

Przejdź w prawo, w stronę szopy. Zerknij na górę, zobaczysz balon, do którego doczepione są kluczyki do samochodu. Przejdź prosto.

 

 

 

Kolejny raz zobaczysz tego samego człowieka. Porozmawiaj z nim. Spójrz na ołtarz. Kliknij na trumnę, z której wyciągnij medalion. Przeczytaj karteczkę, która tam leży. Spójrz na obraz i odnajdź przedmioty z listy lub zagraj. Znajdziesz sole trzeźwiące. Po wyjściu ze zbliżenia, zerknij na tablicę z prawej. Zabierz pierwszą z siedmiu głów.

 

 

 

Spójrz na latarnię z prawej. na górze zobaczysz kolejną.

 

 

 

Wróć dwa razy z tył. Kolejnym zadaniem będzie ucieczka z tej wyspy. Spójrz na samochodzik z lewej, przeczytaj kartkę do niego przyczepioną. Spójrz na wysepkę z parasolami w oddali, z lewej. Kolejny raz pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz linę z hakiem.

 

 

 

 

 

 

Wróć w stronę szopy. Umieść linę z hakiem na holowniku z lewej , a następnie zerknij na samochód i przyczep hak do kamiennej blokady trzymającej auto. Teraz ponownie spójrz na holownik z lewej i wciśnij czerwony przycisk.

 

 

 

Zobaczysz jak auto rusza i wbija się w szopę.

 

Animacja

 

Spójrz w to miejsce. Zabierz klucz, przeczytaj kolejną kartkę.

 

 

 

Przejdź w prawo, na parking. Zerknij na skrzynkę na listy. zabierz z niej rączkę.

 

 

 

Teraz spójrz na coś przykrytego płótnem. Zrób zbliżenie i ściągnij płótno. Znajdziesz akumulator. Odkręć jedną śrubę.

 

 

 

Niestety iskra zapali samochód.

 

Animacja

 

Zerknij na żuraw z łańcuchem. Umieść w nim rączkę ze skrzynki na listy i przekręć. Do góry podjedzie wiadro z wodą. Zabierz je.

 

 

 

Przejdź do palącego się pojazdu i wylej wodę z wiadra. Wejdź do przyczepy. Zabierz metalowy pręt znajdujący się w zlewie.

 

 

 

Zerknij na świece leżące na szafce. Znajdziesz książkę. Obejrzyj ją. Spójrz na szafkę, na górze z prawej. Przeczytaj kolejną kartkę. Z pojemnika zabierz tabletkę usypiającą.

 

 

 

Teraz zerknij na ściereczkę leżącą na kolejnej szafce. Kolejny raz pozbieraj przedmioty z listy lub zagraj. Znajdziesz lejek.

 

 

 

Przejdź trzy razy do tyłu. Spójrz na sidła. Użyj na nich metalowego pręta. Wydostaniesz dźwignię do skrzynki na listy.

 

 

 

Przejdź na parking i spójrz na skrzynkę na listy. Umieść rączkę i otwórz skrzynkę. Z wnętrza wyciągnij proce.

 

 

 

Przejdź w stronę wiszącego na górze balonu. Spójrz na niego i użyj procy. Z ten sposób kluczyki spadną na dół. Zabierz je.

 

 

 

Spójrz na bagażnik samochodu. Otwórz go za pomocą kluczyka. zajrzyj do bagażnika i wyciągnij kanister . Przejdź do samochodzika, w tył , użyj lejka i nalej benzyny z kanistra. Pojazd gotowy. Przejdź do namiotu, tam gdzie stoi lew. Użyj soli trzeźwiących na kobiecie w klatce. Obejrzyj animację.

 

Animacja

 

Od Susan otrzymasz emblemat. Zabierz go.

 

 

 

Wróć z powrotem i ponownie spójrz na skrzynkę , którą trzyma manekin. Pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz zapałki.

 

 

 

Udaj się do domu strachów. Zobaczysz że lustro zniknęło. Umieść gwiazdę, którą dostałeś nad drzwiami z lewej. Teraz użyj małpki, by umieściła ową gwiazdę na miejscu. Drzwi się otworzą, wejdź do środka.

 

Spójrz na regał. Pozbieraj przedmioty z listy lub zagraj. Znajdziesz nożyczki.

 

 

 

Zerknij na stolik, przeczytaj kolejna kartkę. Spójrz na kanapę. Podnieś poduszkę, a znajdziesz klawisz pianina. Spójrz na rozcięcie w poduszce. Ktoś je zaszył. Użyj nożyczek, a wydostaniesz kolejną twarz.

 

 

 

Zerknij na drzwi. We wgłębieniu umieść medalion. Kolejnym zadaniem będzie jego poukładanie.

 

 

 

Gdy poprawnie ułożysz układankę , drzwi się otworzą.

 

 

 

Wejdź do środka, jest kompletnie ciemno. Zapal świecę za pomocą zapałek.

 

 

 

Spójrz na stolik z ręcznikami i przeczytaj kolejną kartkę.

 

 

 

Zerknij na łóżko, odsłoń kołdrę, a znajdziesz leżącą dziewczynę. Zerknij na adapter stojący na szafce z prawej. Przeczytaj kolejną kartkę. Zabierz kasetę.

 

 

 

Wyjdź z sypialni i kasetę umieść w magnetowidzie, stojącym pod telewizorem. Spójrz na telewizor. Pojawi się kolejne zadanie do wykonania. Tym razem musisz skalibrować obraz.

 

 

 

Poprawnie ustawione znaki zaświecą na niebiesko. ustaw je w takiej kolejności:

 

 

 

- przesuń pionek 5 na pozycję B;

- przesuń pionek 3 na pozycję A;

- przesuń pionek 3 na pozycję E;

- przesuń pionek 2 na pozycję C;

- przesuń pionek 1 na pozycję D;

- przesuń pionek 1 na pozycję A

 

 

 

Obejrzyj nagranie.

 

Animacja

 

Przeczytaj kolejną kartkę, po czym zabierz spray.

 

 

 

Wróć w tył i spójrz na szafę. Pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz kolejny klawisz pianina.

 

 

 

Wróć dwa razy w tył. Spójrz na żarłoczną roślinę, na której użyj spray.

 

 

 

Wejdź do sali luster. Spójrz na pęknięte lustro i poukładaj go. Elementy lustra możesz dowolnie obracać.

 

 

 

Gdy wykonasz zadanie, pojawi się magik, który ofiaruje ci kolejną głowę.

 

 

 

Animacja

 

Zabierz ją. Spójrz na szkielet pod ścianą i weź kolejny klawisz.

 

 

 

Otwórz drzwi schowka i pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz strzelbę.

 

 

 

Wyjdź na zewnątrz i spójrz na strzelnicę. Zerknij na ladę, połóż na niej broń, a pojawi się kolejne zadanie. Musisz tak ustawić tarczę tak, by znajdowały się na niej odpowiednie tabliczki z rysunkami, takie , byś mógł zestrzelić wszystkie z nich, w czterech ruchach. Gdy to zrobisz, klikaj na nie w odpowiedni sposób.

 

 

 

Wszystkie tabliczki schowają się, a twoim oczom ukaże się lalka, zabierz ją.

 

 

 

Przejdź dwa razy w przód i spójrz na posąg z prawej. pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz wygaszacz do świec.

Przejdź na plac zabaw, przy wejściu do baru i spójrz na huśtawkę na której siedzą zabawki. Umieść brakującą. Twoim zadaniem będzie ich poukładanie.

 

 

 

Gdy wykonasz zadanie otworzy się skrytka, z której wyciągnij kolejną głowę.

 

 

 

Wejdź do baru, przejdź do wózka i udaj się na klif. Przejdź do lampy, na której użyj wygaszacza. Po zgaszeniu świecy, skieruj po głowę małpkę. W ten sposób otrzymasz ostatnia głowę.

 

 

 

Spójrz na obraz, gdzie pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz ostatni klawisz.

 

 

 

Przejdź do pianina, w tył i umieść na nim brakujące klawisze. Powtórz dźwięki pianina, zadanie różne dla różnej gry. Gdy wykonasz zadanie, wyłoni się ręka z przedmiotem demona. Zabierz przedmiot.

 

 

 

Udaj się do przyczepy. Spójrz na drzwi z głowami. Umieść brakujące.

 

 

 

Twoim zadaniem będzie ich odpowiednie ustawienie, tak by pokrywały się z rysunkami po lewej. Żółte głowy na dole, szare w środku, brązowe na górze.

 

 

 

Gdy wykonasz zadanie, otworzy się skrytka. Wyciągnij z niej książkę i kolejną nasenną tabletkę. Zabierz podnośnik do samochodu.

 

 

 

Przejdź w miejsce z wężem i spójrz na siatkę. Użyj na niej podnośnika do samochodu. Gdy nieco podniesiesz siatkę, wyślij małpkę, by otworzyła przejście.

 

 

 

Wejdź w nowe miejsce. Przyjrzyj się posągom z lewej. Przewróć naczynie i zabierz ostatnią, trzecia tabletkę nasenną.

 

 

 

Zerknij na książkę leżącą na postumencie. Użyj na niej emblematu zła, by ja otworzyć.

 

 

 

Obejrzyj animacje, po czym zabierz przedmiot.

 

Animacja

 

Przejdź do baru. Spójrz na kawałek mięsa, użyj na nim trzy tabletki usypiające, po czym zabierz je. Przejdź do lwa i nakarm go owym mięsem. Gdy uśnie, przejdź na arenę. Po obejrzeniu animacji….

 

Animacja

 

Użyj symbolu, który masz w ekwipunku na lustrze.

 

 

 

Kolejny raz obejrzyj animację.

 

Animacja

 

Przejdź do Sanktuarium, miejsce z posągami i ponownie na nie spójrz. Zabierz wszystkie cztery emblematy.

 

 

 

Wróć n a arenę i spójrz na świecący, niebieski krąg na ziemi.

 

 

 

Umieść w nim wszystkie cztery emblematy.

 

 

 

Twoim celem jest odpowiednie ustawienie świecących tarcz, tak by znaki w liniach prostych odpowiadały odpowiednim emblematom.

 

 

 

 

 

Obejrzyj zakończenie gry.

 

Animacja

 

Koniec.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners