Akt XV - Memento Mori:the Secret of Eternal Life

lubiegrac poradniki Memento Mori:the Secret of Eternal Life Akt XV - Memento Mori:the Secret of Eternal Life



autor:agusia16

Akt XV

 

Petersburg – Rosja – Max

 

Biblioteka

 

Bibliotekarz umiera. Zostaje zabrany przez karetkę. Max po raz kolejny ma wizję dotyczącą swojego brata, który tonie pod lodem.

 

Animacja

 

Rozmawiamy z Andre – wybieramy negatywną odpowiedź. Max wraca do biblioteka, zaś Max odchodzi. Spoglądamy na notatki bibliotekarza leżące na jego biurku. Dokładnie czytamy je w notatniku, klikając na wszystkie teksty, szczególnie na podkreślenia.

 

 

 

Max pozna nazwę klasztoru w Finlandii. Opuszczamy bibliotekę. Max zauważa, że na zewnątrz nie ma Andre. Udajemy się na posterunek milicji.

 

Milicja – biuro Ostankovica

 

Rozmawiamy z nim. Ostankovic nie chce Maxowi oddać paszportu. Opuszczamy jego biuro. Na ulicy rozmawiamy z Andre, który radzi, by Max skontaktował się z Larą. Po odejściu Andre, zabieramy gazetę leżąca na ławce.

 

 

 

Udajemy się do mieszkania cioci Lary.

 

Mieszkanie cioci Lary

 

Rozmawiamy z ciocią – wybieramy negatywną odpowiedź. Wychodzimy z pokoju cioci i korzystamy z komputera. Najpierw czytamy liścik pozostawiony przez Andre, po czym wchodzimy w komputerze w wysyłanie wiadomości i piszemy e-mail do Lary. Wychodzimy z komputera, czekamy chwilę, aż zadzwoni Lara. Wybieramy pozytywną odpowiedź i w czasie rozmowy po raz kolejny pozytywną. Lara poprosi o odszukanie w gazecie informacji o fałszerzu, który tam się właśnie ogłasza. Oglądamy więc gazetę, przewracamy ją na ostatnią stronę, obracamy i czytamy ogłoszenie i zaginionej książce – PPM.

 

 

 

Opuszczamy mieszkanie i udajemy się do biblioteki.

 

Biblioteka

 

Przyglądamy się tablicy ogłoszeniowej stojącej tuż przy wiacie przystankowej. Przesuwamy ogłoszenia, by znaleźć informacje o komiksach. Czytamy ją, dowiadując się, że więcej informacji na ten temat można dowiedzieć się w pubie Makarov.

 

 

 

Udajemy się więc tam.

 

Makarov – pub

 

Na ulicy rozmawiamy z pijakiem. Dowiadujemy się od niego, że ojciec chorej dziewczynki zmarł. Wchodzimy do pubu. Rozmawiamy z barmanką- wybieramy znak zapytania. Może zrobić nam paszport, ale potrzebuje zdjęcia. Opuszczamy więc pub i udajemy się do muzeum.

 

Ermitaż

 

Wchodzimy do środka. Przyglądamy się fotografowi, zerkamy do kosza na śmieci. Ruszamy w stronę fotografa, tak by stanąć mu w kadrze, gdy ten będzie pstrykał fotkę. W ten sposób fotograf zrobi zdjęcie Maxowi, po czym wyrzuci jego fotkę do kosza.

 

 

 

Zabieramy zdjęcie z kosza i wracamy do pubu.

 

Makarov – pub

 

Wchodzimy do pubu, dajemy zdjęcie barmance, a po chwili dostajemy paszport.

 

Animacja

 

Max udaje się do Finlandii. Kończymy rozdział.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners