Rozdział 13 - Dream Chronicles 2: The Eternal Maze

lubiegrac poradniki Dream Chronicles 2: The Eternal Maze Rozdział 13 - Dream Chronicles 2: The Eternal Maze



autor:agusia16

Rozdział 13

 

Znajdziesz się na górze. Pozbieraj kryształki. weź klejnot. Zabierz dwa małe klucze, jeden na stoliku z lewej, drugi na książce. Weź płytę. Spójrz na regał z prawej strony.

 

 

 

Zobaczysz magiczny gramofon. Pozbieraj kryształki. Zabierz płytę. weź trzy małe brązowe płytki oraz rączkę gramofonu.

 

 

 

Przy pomocy małego kluczyka, otwórz skrzynkę na górze. Wydobędziesz z niej kryształek. Umieść płytki na gramofonie, w miejscu ich przeznaczenia. Przyczep tez rączkę. Kolejną płytkę, znajdziesz w pudełku z lewej strony, na dole. Otwórz pudełko za pomocą jednego z kluczyków.

 

 

 

Otwórz też pudełko na górze, znajdziesz kolejny kryształek. Wyjdź ze zbliżenia i zabierz dwie kolejne płytki, które umieść na gramofonie.

 

 

 

Zejdź na dół. Zabierz kolejną cześć gramofonu i dwie płytki.

 

 

 

Wyjdź na dwór i tam zabierz kolejną płytkę.

 

 

 

Wróć do domu i na górę, do gramofonu. Umieść na nim płytki. Brakuje tylko rączki. Wyjdź ponownie na zewnątrz i tym razem, wejdź do pomieszczenia z kołem wodnym. Na podłodze, znajdziesz rączkę, zabierz ją i wróć do domu, do gramofonu.

 

 

 

Umieść w nim ostatnią brakująca część , czyli rączkę, a będzie gotowy do użytku. Zobaczysz, że na płytkach pojawiły się symbole. Umieść na gramofonie płytę, a następnie, połóż na niej rączkę, by uruchomić gramofon.

 

 

 

Usłyszysz głos żaby. Po chwili symbole płytki z rysunkami, zalśnią na niebiesko, zasłaniając to co się na nich znajduje. Twoim zadaniem, jest klikniecie na odpowiednia płytkę. Na każdej z płyt, znajdują się trzy powtórzenie, trzy odgłosy. Poprawne odgadnięcie, czyli klikniecie na prawidłowa płytkę z rysunkiem, spowoduje zapalenie się małej niebieskiej lampki, w szafce na dole z lewej strony. Oto kolejność dźwięków i prawidłowe płytki.

 

1 płyta:

- żaba, burza, woda

 

 

 

2 płyta:

- ogień, morze, koń

 

 

 

3 płytka:

- kot, ptak, krowa

 

 

 

Po poprawnym , odnalezieniu rysunków, wszystkie płytki się zapalą, ukazując klucz, który zabierz. weź tez mały kluczy, leżący pod gramofonem i otwórz nim skrzynkę na półce za gramofonem. znajdziesz kryształek. Zejdź na dół i kluczem, który wydostałeś z szafki, otwórz drzwi z lewej strony.

 

 

 

Wejdź do środka.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners