Miasteczko ponownie - Drawn: Dark Flight

lubiegrac poradniki Drawn: Dark Flight Miasteczko ponownie - Drawn: Dark Flight



autor:agusia16

Miasteczko

Kieruj się do miasteczka. Wejdź schodami na lewo. Przejdź dwa razy do góry, a następnie w lewo, na schody, do studni. W miejsce z mieniącym się zarysem pergaminu, włóż zwój. Zobaczysz, ze studnia się otwiera. Zajrzyj do środka. Czeka cię kolejne zadanie.

Widzisz przed sobą tarczę z symbolami oraz kilkoma małymi, niebieskimi przyciskami. Kliknąwszy na jeden z przycisków, zobaczysz, że część tarczy się obraca. Twoim zadaniem jest takie manewrowanie przyciskami, by symbole na tarczy, na jej ruchomej części pokrywały się z symbolami na brzegach, w części nieruchomej. Prawidłowe ustawienie symbolu, spowoduje, że zalśni on pomarańczowym światłem.

Twoim zadaniem jest zapalenie ich wszystkich. Oprócz tego wzór na tarczy musi się pokrywać , tworząc całość. Zadanie jest losowe dla każdej gry.

Prawidłowe ustawienie tarczy, spowoduje, zapalenie się ognia. Opuść to miejsce i wróć do miasteczka. Przejdź w miejsce, które wcześniej blokowała mgła. Zobaczysz, że nagle się rozmywa. Przejdź więc przed siebie. Porozmawiaj z drewnianym chłopcem, który poprosi Cię o pomoc w naprawieniu latawca. Otwórz jego serce i z środka wyciągnij czerwoną nitkę z igłą. Teraz spójrz na konstrukcję latawca. Weź młotek i gwoździe. Niestety brakuje Ci jednej deski oraz fragmentu materiału. Zostaw więc jak na razie latawiec i przejdź do przodu, do schodów. Zabierz deskę stojącą na murku. Weź też fragment czerwonego materiału. Wróć do latawca. Połóż drewnianą deskę na latawcu. Umieść na niej gwoździe i przy pomocy młotka przybij je.

Teraz umieść wszystkie sześć kawałków materiału. Wystarczy, że będziesz klikać na latawiec, a materiał zostanie automatycznie umieszczony na miejscu. Teraz przy pomocy czerwonej nitki i igły, zszyj wszystkie części, tak by połączyć je w całość. Klikaj na pęknięciach materiału.

W ten sposób latawiec zostanie naprawiony i drewniany chłopiec, będzie mógł go puścić do nieba. Ty zaś przejdź ponownie do schodów, przed siebie. Zobaczysz jak dwie księgi , po obu stronach schodów „ ożywają”.

Spójrz do prawej księgi. Zobaczysz w niej na lewej jej stronie symbole, zaś po prawej stronie miejsce na uzupełnienie ich . Takich miejsc jest sześć. Cztery z nich mają oznaczenia od I-IV. Te zaś pod pazurami ptaka nie mają. Jeśli się przyjrzysz, to zauważysz, że w momencie błyśnięcia błyskawicy, na polach z numerami od I-IV pojawią się na moment znaki, które masz tam umieścić. Zapamiętaj je, po czym przenieść właściwe symbole z karty lewej na prawą. Brakuje Ci tylko dwóch symboli.

Przejdź więc do księgi lewej. Zobaczysz , że wszystkie znaki , wszystkie symbole świecą się. Na prawej karcie brakuje czterech symboli. Zauważ, że nad każdym pustym polem znajduję się takie same oznaczenie jak w księdze prawej, czyli rzymskie cyfry od I-IV. Są one umieszczone w innej kolejności niż w poprzedniej księdze. Zwróć też uwagę, że w momencie błyskawicy po obydwu stronach rysunku, pojawiają się dwa symbole. Je właśnie musisz wpisać do prawej księgi.

Przejdź więc do niej ponownie i umieść w puste miejsca dwa symbole poznane z lewej księgi. Zobaczysz jak na bramie pojawia się pomarańczowe koło. Wróć teraz do księgi lewej i w brakujące pola, wpisz cztery symbole odpowiadające rzymskim cyfrom z prawej księgi. Na drzwiach pojawi się kolejny pomarańczowy okrąg, a po chwili wrota się otworzą. Wejdź do środka, a obejrzysz animację.

Animacja

Staniesz pod schodami prowadzącymi do góry. Wespnij się dwa razy w górę, a dotrzesz do oka posągu. Zobaczysz, że oko to układanka, w której brakuje trzech krążków z symbolami. Włóż dwa z nich, niestety brakuje Ci jeszcze jednego. Zejdź więc na dół i udaj się do przodu, do kamiennego postumentu. Znajdziesz na nim książkę, na której leży ostatni element układanki. Zabierz go. Wróć na górę i umieść krążek na miejscu. Gdy tylko to zrobisz, otworzy się panel w środku oka. Składa się on z czterech kolorowych przycisków. Na razie jednak zostaw panel, bowiem nie znasz kodu potrzebnego do odpowiedniego ustawienia oka. Zejdź na dół i spójrz na książkę leżącą na półce. Przeczytaj ją. Zerknij na fotel po przeciwnej stronie. Stoi pod nim kosz, a w nim siatka na motyle, zabierz ją. Spójrz też na półkę z lewej, na samej górze. Znajdziesz tam książkę ze smokiem i symbolami na dole.

Przy pomocy siatki na motyle, złap teraz czerwone książki. Masz ich mieć aż cztery. Jedną z nich znajdziesz przy posągu, na prawo, kolejna zaś lata nad posagiem, poziom wyżej. Wyposażony w cztery księgi, zejdź na dół i przejdź do posągu w głębi sali. We wgłębienia w kształcie ksiąg, włóż książki. Wtedy to rozsunie się trzymany przez rzeźbę pergamin, na których pojawią się trzy podświetlone symbole. Właśnie je musisz ustawić w oku, w posągu na górze.

Wróć na górę. Twoim zadaniem jest, tak jak już tu napisałam, zapalenie trzech symboli, które to dla danej gry są losowe. Panel składa się z czterech przycisków, w różnych kolorach, niebieskim na górze(1), zielonym z prawej(2), seledynowym na dole (3)i fioletowych z lewej(4). Każdy z kolorów, czyli każdy przycisk przesuwa tarczę o określoną ilość krążków. Oto kolejność:

- niebieski przycisk przesuwa panel o 5 pionków w lewo;

- fioletowy przycisk przesuwa o 5 w prawo;

- seledynowy przycisk przesuwa panel o 4 miejsca w lewo;

- zielony przycisk, przesuwa o 3 w prawo.

Krzyżyk w środku, resetuje zadanie.

Zadanie jest indywidualne dla każdego gracza, bowiem symbole pojawiające się na pergaminie, który trzyma posąg, są różne, dla różnych gier. 

Gdy wykonasz zadanie, usta rzeźby otworzą się. Wejdź do środka. Znajdziesz się w nowym miejscu. Spójrz na stolik, na którym leży kartka. Nieco dalej odkryjesz list. Na kartce, zapisano podpowiedź, która przyda Ci się w kolejnej zagadce, której będziesz podejmował się za chwilkę. Zerknij teraz za zasłonę, a dowiesz się co musisz zrobić.

Odkryjesz platformę z szeregiem świeczek, umieszczonych na ruchomych taśmach. Przesuwają się one za pomocą dwóch drążków, lewego i prawego. W obydwu rodach, znajdują się głowy smoków. Smok z lewej w rogu, po jego kliknięciu, zapala świece, zaś smok z prawej, w rogu je gasi. Kółko na górze resetuje zadanie.

Twoim zadaniem jest zapalenie świec, które są najbliżej środka. Ma się świecić trzynaście środkowych świec, tak jak na rysunku , który znalazłeś na stole. Dla ułatwienia ponumerowałam smoki oraz drążki.

Oto kolejność :

- smok A jeden raz i osiem razy drążek B;

- smok A jeden raz i jeden raz drążek B;

- drążek A jeden raz i jeden raz drążek B ( czynność ma być powtórzona 2 razy);

- drążek A jeden raz i jeden raz smok A;

- drążek B pięć razy i jeden raz smok B;

- drążek B trzy razy i jeden raz smok B;

- drążek B dwa razy i jeden raz drążek B;

- drążek B sześć razy i jeden raz smok B;

- drążek B jeden raz i cztery raz drążek A

Gdy zapalisz prawidłowo wszystkie świece, trafisz na dół. Po chwili otworzy się kolumna na środku, oświetlona światłem padającym z góry. Przejdź do postumentu. Spójrz na książkę. Kliknij na nią, a pojawi się kolejna wyklejanka.

Widzisz na nim trzy okrągłe okienka, w których znajdują się rysunki. Jeden z okręgów miga na niebiesko. Twoim zadaniem jest wstawienie w nich symbolu odpowiadającego symbolowi , który znajduje się pod nim.

W wypadku migającego okienka z lewej strony, musisz ustawić w nim symbol, który pasuje do wody. Przesuń zatem fioletowy pasek u samej góry , tak, by w prawym okienku pojawiły się krople. Tym razem migać zacznie okienko z lewej strony z symbolem błyskawicy. Znajdź rysunek odpowiadający temu symbolowi. W tym wypadku jest to chmura. Umieść go w okienku. Znak zapali się na niebiesko. Pozostanie znaleźć ostatni rysunek, w środku. Znajdź zatem rysunek słońca przesuwając fioletowy pasek, a na prawym regale zobaczysz kolejny fioletowy pasek. Podnieś go do góry, a tym sposobem uaktywnisz panel na środku wyklejanki. Znajdują się na nim symbole kwiatka, motyla, liścia i płatka śniegu. Przesuń teraz pasek na wyższym regale z lewej strony. Wyłoni się dźwignia. Pchnij nią, a otworzysz przejście. Wejdź do środka, obejrzysz kolejną animację.

Animacja

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners