Drogi i ulice - Projektowanie, nowości, zmiany - Cities Skylines 2

lubiegrac poradniki Cities Skylines 2 Drogi i ulice - Projektowanie, nowości, zmiany - Cities Skylines 2



autor:Anox

Drogi oraz ulice w Cities Skylines 2 nabierają nowego znaczenia, ponieważ od tej pory odpowiedzialne będą nie tylko za ruch samochodowy oraz komunikację, ale także jako przekaźnik uzbrojenia terenu, obejmującego podziemne rury i przewody, automatycznie prowadzone w ten sposób. Co zdecydowało się zmienić oraz wprowadzić studio Colossal Order?

Drogi i ulice w Cities Skylines 2

Drogi w Cities Skylines 2 stały się rozwiązaniem, które nie tylko służy do połączenia poszczególnych sfer projektowanego przez nas miasta, ale także stanowi dostęp do najważniejszych mediów. Autorzy zdecydowali się dołączyć do nich linie energetyczne, wodociągowe oraz kanalizacyjne, dzięki czemu gracze mogą skupić się na clue zarządzania i połączenia, aniżeli męczenia graczy powtarzaniem nieco męczących aktywności, nie wnoszących wiele do rozgrywki. 

Bloki miejskie w Cities Skylines II

Colossal Order i Paradox Interactive zdecydowały się zaimplementować między innymi system Bloków miejskich, które po trzykrotnym wciśnięciu aktywują brukowane i efektowne aleje sprawiające, że sprawnej będziemy mogli tworzyć większe miejskie przestrzenie, zrealizowane zgodnie z naszą wizją.

Pamiętajmy, że w przypadku autostrad NIE mamy do czynienia z dołączeniem mediów, gdyż automatyczne połączenie tych aspektów odbywa się jedynie poprzez podstawowe rodzaje dróg!

Mosty i tunele

W Cities Skylines II zdecydowano się zadbać o równie prosty i intuicyjny system projektowania tuneli oraz mostów, które dostosować możemy do poszczególnych dzielnic czy naszych wizji dotyczących tego, jak będzie wyglądać wjazd do naszej metropolii.

Ronda i skrzyżowania

Odświeżeniu w Skylines 2 uległy ronda oraz skrzyżowania, które możemy nie tylko implementować, ale i modyfikować zarówno na projektowanych, jak również na istniejących już drogach, mogąc w ten sposób poprawić popełnione wcześniej błędy. Narzędzia udostępniając wykreowanego przez siebie szablony, ale istnieje spora ilość możliwych modyfikacji. Rozmiar, kształt, charakter, poziom skomplikowania... to wszystko jesteśmy w stanie zmienić dążąc do zmniejszenia natężenia ruchu oraz zwiększenia bezpieczeństwa.

Tradycyjnie nie zabrakło także opcji personalizacji, bazując na możliwości wprowadzenia czy usunięcia światła, czy dodania znaku Stop lub zakazu skrętu w daną stronę. Ponadto możliwe jest zadbanie o izolację hałasu czy dodanie drzew, które zmniejszą poziom hałasu oraz zanieczyszczeń w mieście.

Eksperymenty i aktualizacje ulic w CS II

Eksperymentowanie odbywać się będzie także na możliwość modyfikacji sieci drogowej poza samą miejscowość, dbając o większy komfort wjazdu, wyjazdu czy ominięcia naszej metropolii.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners