Zamek Drakuli - Champy the Useless Vampire

lubiegrac poradniki Champy the Useless Vampire Zamek Drakuli - Champy the Useless Vampire



autor:agusia16

Zamek Drakuli 

Podchodzimy do okratowanych drzwi i umieszczamy w zamku trzy klucze. Krata się podniesie. Teraz naszym zadaniem jest wciśnięcie przycisków we właściwej kolejności.

Champy_33.jpg

Ponumerowałam przyciski od 1 do 5. Wciskamy po kolei: 4, 5, 3, 2, 1.

Champy_34.jpg

Przejście się otworzy. Wchodzimy więc do katakumb. 

Okazuje się że w podziemiach pucharu pilnuje wielka ośmiornica. Na razie nie mamy jak zabrać jej pucharu, ani nawet do niej podejść. Wracamy zatem do sypialni dziadka Drakuli. 

Champy_35.jpg

Drakula czuje się coraz gorzej. Będzie już leżał w łóżku.

Rozmawiamy z nim na temat ośmiornicy.

Okazuje się, że to Poppy.

Pytamy o perukę. Ponieważ jest mało przytomny, będziemy mogli ją zabrać. Bierzemy zatem perukę.

Champy_37.jpg

Opuszczamy sypialnię i idziemy na górę, do gabinetu z małą ośmiornicą imieniem Inky. Zagadujemy do niej, a wypełni akwarium czarnym atramentem. Zanurzamy w nim perukę. zafarbujemy ją teraz na czarno. 

Champy_38.jpg

Wracamy do miasteczka.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners