Twórcy Ghost of Tsushima tłumaczą jak będzie się prezentować walka, system postaw oraz parowania i kontrowania

lubiegrac news Twórcy Ghost of Tsushima tłumaczą jak będzie się prezentować
Twórcy Ghost of Tsushima tłumaczą jak będzie się prezentować walka, system postaw oraz parowania i kontrowania



Tamer Adas | 24 czerwca 2020, 07:00

Sucker Punch zdecydowało się w dość mało imponujący sposób wytłumaczyć jak będzie się prezentować walka w ich nadchodzącej grze - Ghost of Tsushima.
 
O jednym z najważniejszych aspektów Ghost of Tsushima zdecydował się wypowiedzieć Chris Zimmernman, będący jednym ze współzałożycieli studia Sukcer Punch.
 
Zgodnie z tym co przytoczył, wszystkie mechaniki bazują na trzech najważniejszych aspektach - szybkości, precyzji oraz na sprycie. Aby to uzyskać zdecydowano się wykorzystać kanaty, które nie koniecznie pasują historycznie, lecz w pełni oddają charakter walki.
 
Lekkie katany umożliwiają wojownikowi wyprowadzić szybko wiele ciosów, jednocześnie zachowując przy tym spore możliwości wyboru ulubionego stylu ich wykorzystania, zatrzymując przy tym spore pole do reakcji.
 
 
 Zapomnieć nie możemy jednak o ograniczeniach w sile oraz energii, wobec czego całość nie pozwoli nam ot tak wszystkich pokonać. Zdecydowano się postawić bardziej na filmowość, aniżeli realizm, przy czym nie zabraknie efektownych choreografii starć.
 
Mongołowie mają nie odstawać szybkością, w związku z czym musimy być przez cały czas uważni. W tej dziedzinie podobno maczał prace Hideo Kojima, który podzielił się niezwykle cennymi uwagami dotyczącymi problemów z wersją, którą miał przyjemność sprawdzić.
 
 
Wobec tego zdecydowano się nieco inaczej zaprojektować system parowania ciosów, ponieważ dotychczas gracze nie byli w stanie w różnych sytuacjach zareagować. Nie zabraknie kombinacji ciosów, a jeden z naszych wrogów będzie potrafił oddać aż pięć tego typu ruchów, wobec czego będziemy się musieli nauczyć obrony.
 
Bez niego nie będziemy w stanie odpowiadać na nadciągające ataki, a także nie zdołamy uleczyć Jina, który co prawda nie potrzebuje wiele czasu, jednakże praktycznie na pewno za moment odbędzie się mocny atak na nas, który warto będzie odbić.
 
 
Rywale mają się charakteryzować sporą agresją, intensywnie będą próbować nas otoczyć oraz zaskoczyć w nieoczekiwanym momencie. Kontrola pozycji oraz rozsądne decyzje będą wskazane!
 
Dzięki naszemu Sakai Storm będziemy mogli skutecznie atakować przeciwników, jednakże najtwardszych nie będziemy w stanie ot tak pokonać. Ostrość ta nie wystarczy na najtwardsze pancerze.
 
Wybrane postawy mają zagwarantować nam okazję do odpowiedniego doboru specyfiki walki, wobec czego będziemy mogli skuteczniej atakować, blokować czy kontrować i to właśnie wokół tych dziedzin będziemy się poruszać.
 
 
Przy odpowiedniej koncentracji będziemy mogli zachować odpowiednią pozycję oraz precyzję ataków oraz eliminowania zagrożeń różnego typu. Możemy być szybsi i słabsi, nie brakuje opcji silniejszych, choć wolniejszych.
 
Nasz protagonista będzie mógł przejść lekcje, dzięki którym wzbogaci się o nową wiedzę, techniki, postawy oraz umiejętności walki, które następnie będziemy mogli wykorzystać na terenie całej wyspy.
 
Skuteczna walka będzie wymagać od nas mądrego wymieniania postawy, w zależności od charakterystyki umiejętności oraz wyposażenia naszych przeciwników.
 
 
Ghost of Tsushima zadebiutuje już 17 lipca 2020 roku na PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: https://www.pushsquare.com/news/2020/06/ghost_of_tsushimas_katana_combat_influenced_by_real_world_reaction_speeds

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners