Problemy z Cyberpunk 2077, czyli jak CD Projekt RED wciąż nie znalazł swojej drogi do wejścia na wyższy poziom wydajności

lubiegrac publicystyka Problemy z Cyberpunk 2077, czyli jak CD Projekt RED wciąż
Problemy z Cyberpunk 2077, czyli jak CD Projekt RED wciąż nie znalazł swojej drogi do wejścia na wyższy poziom wydajności



Tamer Adas | 25 lipca 2020, 23:59

CD Projekt RED, podobnie z resztą do Techlandu (twórców Dying Light 2), wciąż nie zdołał wejść na poziom produkcji dwóch gier w miarę równolegle. Cyberpunk 2077 niestety obnaża tylko ten problem.
 
Największe obecnie studio gier cały czas intensywnie pracuje nad dopracowaniem oraz wypuszczeniem swojej kolejnej propozycji, która napotyka to tu to tam problemy. Niemniej prace wciąż trwają i chyba tym razem mają szansę ostatecznie się zakończyć, zatem powoli warto myśleć o tym co dalej czeka całą firmę.
 
W tej dziedzinie warto uwagę kierować ku wcześniejszym chęcią zarządzających, którzy wciąż mają nadzieję na to, że możliwe będzie w ramach RED produkowania dwóch gier wychodzących w okresie 3 lat. Plan ten ma być realizować po debiucie Cyberpunk 2077, bo jak dziś wiemy wcześniej nie było to możliwe. Co prawda od czasu Wiedźmina 3 Dziki Gon na rynku pojawił się nie tylko samodzielnie Gwint Wiedźmińska Gra Karciana, ale także kolejna osobna gra fabularna dla pojedynczego gracza w postaci Wojny Krwi.
 
Wiemy już że całe moce przerobowe zostały przeznaczone ku Cyberpunkowi 2077, co jasno wskazuje że póki co nie możliwe było jednoznaczne, regularnie zadbanie o dwa projekty, zatem "licznik" wystartuje od listopada, w międzyczasie biorąc pod uwagę także kwestię planowanego wypuszczenia osobnego trybu wieloosobowego.
 
 
W zależności od premiery, która wydaje się być jednak hitem, spoglądając chociażby na ostatni pokaz Halo Infinite, po czym zapewne pojawią się tradycyjne roszady oraz zmiany, które nie tylko trzeba będzie zastąpić, ale także wzmocnić, ponieważ oczekiwane będzie jeszcze mocniejsze rozszerzenie zasobów, aby tym razem poradzić sobie znacznie lepiej z planowanymi rozszerzeniami oraz kolejnymi grami.
 
Być może spółka zdecyduje się na kolejne zabawy gatunkami, w końcu taki świat Wiedźmina to świetne pole na przygodówki, gry typu HOPA, produkcje akcji czy strategie, co byłoby zgodne z chęciami rozszerzania świata przedstawionego, zanim doczekamy się kolejnego tytułu.
 
2021 rok może okazać się decydujący dla wszystkich, to właśnie w tym okresie spodziewać się możemy napływu ciekawych informacji, być może interesujących zagrań oraz podejmowania decyzji, kształtujących ostatecznie obraz przyszłości CD Projekt RED. Kolejne kroki wydają się być naturalne, pytanie na tyle tym razem rozszerzanie rozpocznie się od własnego zespołu pracowniczego, a na ile od ekspansji o wiele innych zespołów pracujących w naszym regionie.
 
Ta druga opcja obecnie wydaje się być nieco bardziej prawdopodobna, choć być może twórcy zdecyduje się także spróbować pozyskać osoby, które interesującą się grami, ale nie mieli nigdy styczności z produkcją jako taką.
 
Cyberpunk 2077 być może trafi na rynek 19 listopada 2020 roku na komputerach osobistych, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, (w dniu premiery sprzętu) Xbox Series X (w dniu premiery sprzętu) oraz w późniejszym terminie na Google Stadia.
 
Studio CD Projekt RED (w ramach grupy CD Projekt) to jest największą spółką na Giełdzie Papierów Wartościowych w najwyższym segmencie WIG20. Spółka notowana jest także w ramach indexu WIG.GAMES.
  
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners