CD Projekt chce poprzez Cyberpunk 2077 zachwycać i wyznaczać standardy... tymczasem kolejny element został wycięty!

lubiegrac news CD Projekt chce poprzez Cyberpunk 2077 zachwycać i wyznaczać
CD Projekt chce poprzez Cyberpunk 2077 zachwycać i wyznaczać standardy... tymczasem kolejny element został wycięty!



Tamer Adas | 18 lipca 2020, 06:00

Do premiery Cyberpunk 2077, tymczasem jeden z twórców zapowiada ambitne plany studia, równolegle ujawniając wycięcie istotnej warstwy gry. Co z hakowaniem?
 
Max Pears jeden z Level Designerów w polskim studiu zapowiedział, że zgodnie z planami firmy nadchodzący Cyberpunk 2077 ma stanowić kolejny, wyższy standard dla branży gier.
 
Dotychczas tego typu osiągnięcia realizował Rockstar oraz Blizzard, tymczasem już przy okazji Wiedźmina 3 Dziki Gon, rodzima ekipa zaprezentowała jak powinno się kreować nowoczesne, interesujące zadania i aktywności. 
 
Ambitne plany od pewnego czasu towarzyszą CDP RED, jednakże po wycięciu biegania po ścianach, ujawnieniu że zabraknie modyfikacji pojazdów, kolejne doniesienia o wyciągu nie napawają w tej kwestii optymizmem.
 
Mowa jest tym razem o hakowaniu, które zgodnie z pierwotnymi zapowiedziami miało odgrywać sporą rolę w grze. Ostatecznie tak się jednak nie stanie, a ta kwestia została w między czasie uproszczona.
 
 
Wcześniej zgodnie ze wskazaniami hakowanie miało się rozpoczynać w specjalnych Punktach Dostępu, które następnie miały zapewniać graczom możliwość uzyskania szybkich możliwości hakowania, znanych jako daemon.
 
Już wiemy, że ostatecznie zrezygnowano z zapowiadanych Punktów Dostępu, wobec czego wprowadzono inny typ mechanizmu. Otóż będziemy mogli inną postać przeskanować, po czym będziemy mogli ujrzeć jakie mamy możliwości wpływania na naszego potencjalnego przeciwnika.
 
W ramach zabawy istnieć będą elementy określane jako Punkty Dostępów i daemony, przy czym te pierwsze mają służyć w razie ich zhakowania do obniżenia kosztów kolejnych hackerskich działań.
 
 
Trzeba przyznać, że jak na tego typu uniwersum możliwości są dość małe, a co za tym idzie być może część społeczności, która wybierze tę ścieżkę rozwoju postaci będzie czuła się oszukana lub zwyczajnie doskwierać jej będzie zbyt niski poziom trudności w określonych sytuacjach.
 
Pamiętajmy, że po ostatnim przesunięciu daty premiery, gra zagości dwa dni po Assassin's Creed Valhalla, co może mieć ostatecznie wpływa na sprzedaż gry na początku i krótko po debiucie. Od jakości tytułu zależy co się będzie dalej działo i czego się możemy spodziewać po kolejnych miesiącach i przyszłości największego polskiego studia.
 
Cyberpunk 2077 być może trafi na rynek 19 listopada 2020 roku na komputerach osobistych, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, (w dniu premiery sprzętu) Xbox Series X (w dniu premiery sprzętu) oraz w późniejszym terminie na Google Stadia.
 
Studio CD Projekt RED (w ramach grupy CD Projekt) to jest największą spółką na Giełdzie Papierów Wartościowych w najwyższym segmencie WIG20. Spółka notowana jest także w ramach indexu WIG.GAMES.
 
Więcej gier wyprodukowanych przez CD Projekt RED znajdziecie w naszej Encyklopedii gier.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: https://gamerant.com/cyberpunk-2077-benchmark-game/ https://www.gram.pl/news/2020/07/15/cyberpunk-2077-cd-projekt-red-uproszczone-hakowanie-zmiany-rozgrywki-szczegoly.shtml

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners